Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شب پیروزی ارزشمند تیم فوتبال رئال‌مادرید مقابل بارسلونا در سانتیاگو برنابئو، رکوردهایی به ثبت رسید که متعلق به مهاجمان جوان تیم میزبان بود. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئال‌مادرید به پیروزی حیاتی در ال‌کلاسیکو برای جا نماندن از کورس قهرمانی رسید و در خانه مقابل رقیب دیرینه‌اش بارسلونا با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و با این برد به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول این بازی را وینیسیوس جونیور در دقیقه 71 به ثمر رساند. با این گل این مهاجم برزیل به جوان‌ترین گلزن ال‌کلاسیکو در قرن 21 تبدیل شد، رکوردی که پیش از این در اختیار لیونل مسی بود. وینیسیوس در حالی گل اول ال‌کلاسیکو را به ثمر رساند که 19 سال و 233 روز سن داشت. مسی 13 سال پیش در حالی به جوان‌ترین گلزن ال‌کلاسیکو تبدیل شد که 19 سال و 259 روز سن داشت.

این افتخار در حالی در کارنامه مهاجم سابق سانتوس برزیل ثبت شد که عملکرد او از ابتدای مسابقه چنگی به دل نمی‌زد هرچند وقتی که او گل زد، همه هواداران ناراضی رئال مادرید بازی بد او را از یاد بردند و تشویقش کردند. این دومین گل وینیسیوس در این فصل از لالیگا بود. البته او در لیگ قهرمانان و جام حذفی این فصل گلزنی کرده بود.

لالیگا| رئال مادرید با فتح «ال‌کلاسیکو» صدر جدول را از بارسلونا پس گرفت

 

دومین رکوردی که در ال‌کلاسیکوی شب گذشته به ثبت رسید متعلق به ماریانو دیاس، دیگر بازیکن هجومی رئال مادرید و دیگر گلزن این تیم بود. او با گلزنی در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم ضمن قطعی کردن پیروزی خانگی کهکشانی‌ها به اولین بازیکن اهل دومنیکن تبدیل شد که در ال‌کلاسیکو برای رئال مادرید گل می‌زند. اما رکورد مهمتر او مربوط به سرعت عملی بود که در گلزنی به خرج داد. او در حالی گل دوم رئال مادرید را زد که تنها لحظاتی پیش از آن به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود. طبق گزارش سایت آماری Opta ماریانو تنها 50 ثانیه پس از ورودش به میدان گلزنی کرده است. به این ترتیب او به زننده سریعترین گل در تاریخ ال‌کلاسیکو به عنوان یک بازیکن تعویضی در قرن 21 تبدیل شد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو ال کلاسیکو رئال مادرید تبدیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند