Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@15:59:23 GMT

شادی گل رونالدویی پیش چشم رونالدو +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۹۳۴۸

شادی گل رونالدویی پیش چشم رونالدو +عکس

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید امشب مرد اول دیدار تیمش مقابل بارسلونا بود.

به گزارش جنوب نیوز، رئال مادرید موفق شد در دیداری حساس و سرنوشت ساز در تعیین قهرمانی لالیگا، با دو گل بارسلونا را مغلوب کرده و دوباره به صدر جدول برسد؛ ستاره این پیروزی بدون شک وینیسیوس جونیور، وینگر جوان کهکشانی ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن موفق شد در دقیقه 70 و روی پاس عمقی و دقیق تونی کروس وارد محوطه جریمه باسلونا شود و ضربه او بعد از برخورد با جرارد پیکه کمی تغییر مسیر داده و وارد دروازه مارک آندره تراشتگن شد. حالا وینیسیوس جونیور با 19 سال و 233 روز سن رکورد لیونل مسی با 19 سال و 259 روز را شکست و به جوانترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شد.

اما وینیسیوس بعد از گلزنی به سمت سکوی ویژه استادیوم برنابئو رفته و به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد. ستاره پرتغالی و سابق رئال مادرید که از تعطیلی رقابت های سری آ به دلیل شیوع ویروس کرونا بهره برده بود، امشب در استادیوم برنابئو حاضر شده و بازی تیم سابقش برابر بارسلونا را از نزدیک تماشا کرد.

وینیسیوس بعد از گلزنی به سمت رونالدو رفته و آن شادی مشهورش که با باز کردن دستانش همراه است را در مقابل او به نمایش گذاشت تا اینگونه به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید ادای احترام کرده باشد. وینیسیوس که امشب برای اولین بار در تاریخ رقابت های ال کلاسیکو موفق به گلزنی شد، راه درازی برای رسیدن به کسری از افتخارات بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام از زمانی که امروز به عنوان یار ‏تعویضی برای رئال وارد زمین شد برای گلزنی تنها به 180 ثانیه زمان ‏داشت. ‏

گل بلینگام نتیجه بازی را 2-0 کرد تا خیال رئال بابت پیروزی راحت ‏شود. آنها در وقتهای اضافه توسط خوسلو به گل سوم هم رسیدند. ‏رئال حالا با 87 امتیاز در صدر جدول نشسته و منتظر است در صورت ‏پیروز نشدن بارسا مقابل ختافه قهرمانی‌اش را جشن بگیرد. ‏

بلینگام با این گل آمار گلهای این فصلش را به عدد 22 رساند و به این ‏ترتیب او حالا گلزن اول رئال مادرید است. وینیسیوس جونیور ‏چهارشنبه هفته گذشته با دو گلی که وارد دروازه رئال مادرید کرد به ‏رکورد گلزنی بلینگام رسید ولی جود امروز بار دیگر از او عبور کرد.

بلینگام با این گل حالا همچنان در کورس رسیدن به پی‌چی‌چی به ‏عنوان گلزن فصل لالیگا با دوبیک و لواندوفسکی رقابت می‌کند. ‏

از این فصل برای رئال مادرید تنها چهار بازی در لالیگا و یک یا دو بازی ‏در لیگ قهرمانان باقی مانده. بلینگام و وینیسیوس در این پنج یا ‏شش مسابقه برای به دست آوردن عنوان گلزن اول رئال رقابت ‏خواهند کرد. ‏

دیگر خبرها

  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏