Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@16:15:40 GMT

گل محمدی چطور پرسپولیس را دوباره احیا کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۹۴۷۶

گل محمدی چطور پرسپولیس را دوباره احیا کرد؟

رویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی در مدت کوتاه بازگشتش به نیمکت پرسپولیس توانسته صلابت دفاعی برجای‌مانده از دوران کالدرون را با این خط حمله تحول یافته درآمیزد تا یکه‌تازی‌های دوران برانکو در کورس قهرمانی لیگ دوباره تکرار شوند.

خرید دو مهاجم آزمون‌پس‌داده لیگ هجدهم، یعنی کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس، نشان از اهمیت احیای خط آتش پرسپولیس برای یحیی دارد اما در حالی که اوساگونا هنوز به مرز آمادگی نرسیده‌است و استوکس نیز مانند فصل گذشته با خودمختاری و بی‌انضباطی‌های توجیه‌ناپذیرش خود را به حاشیه می‌راند، گل‌محمدی با روی آوردن به مهره‌های مورد علاقه گابریل کالدرون و نیم‌نگاهی به میراث سرمربی پیشین قرمزپوشان پرسپولیس را به کابوسی برای خطوط دفاعی رقبا بدل ساخته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از زمان بازگشت یحیی، 80 درصد گل‌های زده‌شده پرسپولیس به‌لطف مثلث BAT به‌ثمر رسیده‌اند. بشار رسن، وحید امیری و مهدی ترابی با تکنیک و خلاقیت مضاعف خود دست گل‌محمدی را برای پیاده‌سازی حملات پارتیزانی خیره‌کننده‌ای که در انتهای نیم‌فصل اول می‌دیدیم، باز گذاشته‌اند. در کنار علی علیپوری که با یحیی واقعاً احیا شده، سرمربی جدید سرخ‌ها بازی‌گیری از هافبک‌های همه‌فن‌حریف خود را در زمان کمی فرا گرفت. بیشتر بخوانید: مدیرعامل پرسپولیس: می خواهیم بازی‌ها برگزار شود تا زودتر قهرمان شویم ترابی پس از افتی کوتاه، دوباره در نقش سلاح چندکاره پرسپولیس ظاهر شده است. از او آن شوت‌های بی‌نظیر ادن هازاردی را کمتر می‌بینیم؛ ولی او و امیری با پاس‌های کلیدی خود معمار حملات پرسپولیس شده‌اند. دیدار با الشارجه ‌و تراکتور نمونه بارزی از توانایی‌های موقعیت‌سازی هریک بود اما روز بازی با شهرخودرو، نقش اول به بشار رسید تا ارتش سرخ با سربلندی از تونل وحشت لیگ خارج شود؛ با شکست سه مدعی. فراری‌دهنده پرسپولیس از باخت در شهرآورد، روی پاس هوشمندانه امیری و در دقیقه 16 ضربه کاری را به پیکره تیم سابق یحیی وارد ساخت تا رقیب مشهدی در شوک فرورفته و خود را زمانی پیدا کرده‌باشد که دیگر از نوشدارو کاری ساخته نبود.

هرچند پرسپولیس در آسیا نتیجه مطلوب نگرفته، ولی بازی با شهرخودرو خیال هواداران سرخ را از بابت تعادل دفاع و حمله تیم محبوبشان راحت ساخته است. شناخت قوی گل‌محمدی از پاشنه آشیل تیم سابقش، آمار او را روی کاغذ در حد و اندازه لقب جدید خود، یعنی امپراتور نشان می‌دهد. این امپراتوری می‌تواند توأم با بازیابی و استحکام امپراتوری پرسپولیس در لیگ برتر نیز باشد که شاید از دید بسیاری پس از خروج برانکو پایان‌یافته به نظر می‌رسید. منبع: ایلنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000reL خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گل محمدی پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز