Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان عملیات سرکوب کرونا توسط یگان ویژه؛ عکاس شبکه اطلاع رسانی دانا تصویری را به ثبت رساند که بازتاب های بسیاری داشته است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جریان عملیات سرکوب کرونا توسط یگان ویژه؛ رضا باقری شرف عکاس شبکه اطلاع رسانی دانا تصویری را به ثبت رساند که بازتاب های بسیاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از کابران شبکه های اجتماعی از این تصویر به عنوان «عکسی آخر الزمانی» یاد کردند.

علی تقوی عکاس خبرگزاری ایسنا نوشت: می خواستم دیگه فعالیتی در اینستاگرام نداشته باشم؛ اما واقعا این عکس نگذاشت...»

صفحه خبرگزاری صداو سیما در اینستاگرام؛ با انتشار این تصویر نوشت: تصویری جالب از ضدعفونی کردن خیابان های تهران که در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

 

omeydahomey نویسنده و فعال در زمینه برندینگ امریکایی نیز در اکانت خود نوشت:
این عکسهای فوق العاده اومدن که برا همیشه بمونن
یکی عکس دختر افغان رو جلد نشنال ژئوگرافی
یکی مردی که به تنهایی در مقابل تانک ایستاده
و یک تعداد عکسها از ویتنام
و حالا عکس رضا باقری شرف را هم‌ به این عکس های فوق العاده اضافه کنید از موتورسوار ایرانی در مقابل کامیون ضدعفونی کننده در برابر کرونا ویروس

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون نیز این عکس را در اکانت خود استوری کرد:
 

همچنین صفحات مختلف اصحاب رسانه و کاربران شبکه های مجازی به انتشار این عکس پرداختند.

 

 

 

 

اکانت واعظ در توییتر نوشت: این عکس از عملیات سرکوب کرونا، انگاز سکانس آخر فیلمیه که این روزها داریم توش زندگی میکنیم. جزئیات درخشانه

 

 

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ملی جهاد آبرسانی در گنبد کاووس خبر داد و اظهار کرد: اکنون عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید شهرستان گنبد کاووس ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این کار با همکاری سپاه نینوا استان در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه به منظور جلوگیری از هدر رفت و افزایش کیفیت آب شرب و همچنین تعویض لوله‌های فرسوده با توجه به قدمت بالای شبکه آبرسانی اجرای کامل اصلاح شبکه آبرسانی در این روستا به طول۶ هزار متر در مراحل پایانی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در خصوص پیامدهای وجود شبکه‌های فرسوده آبرسانی گفت: شبکه‌های توزیع آبرسانی فرسوده مرتباً دچار شکستگی می‌شوند که این موضوع سبب هدر رفت آب می‌شود ضمن اینکه به دلیل افزایش جمعیت و قطر پایین لوله‌های موجود دیگر پاسخگوی نیاز آب شرب مشترکان نیست و شاهد افت فشار آب در زمان اوج مصرف در مناطقی که شبکه آن باید اصلاح شود هستیم.

وی یادآور شد: هزینه اجرایی این عملیات بیش از ۴۸ میلیارد ریال است که با پایان عملیات فوق جمعیتی بالغ بر ۷۶۹ نفر از اهالی این روستا از این پروژه برخوردار می‌شوند.

کد خبر 6097343

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • چگونه حساب لینکدین خود را برای همیشه حذف کنیم؟
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند