Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:26:04 GMT

تب سنجی مسافران پایانه مسافربری ارومیه در بدو ورود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۹۶۲۶

تب سنجی مسافران پایانه مسافربری ارومیه در بدو ورود

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از تب سنجی مسافران در بدو ورود به ارومیه در پایانه مسافربری خبر داد.

مهدی مژده‌هی فر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ارومیه با اشاره به تمهیدات لازم برای پیشگیری ویروس کرونا در پایانه‌ مسافربری ارومیه اظهار کرد:اقدامات لازم انجام شده و گروه‌های بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در پایانه  مسافربری مستقربوده و اقدامات لازم برای تشخیص احتمالی مسافران به ویروس کرونا را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه نیروی‌های بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در پایانه‌های مسافر بری مستقر هستند، اذعان کرد: افراد مشکوک به ویروس کرونا شناسایی و به مدت 14 روز با رعایت موازین بهداشتی و پزشکی به مدت 14 روز در قرنطینه نگهداری می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس روزانه 220 ناوگان در پایانه مسافربری ارومیه در حال تردد است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: ارومیه دانشگاه علوم پزشکی پایانه مسافربری مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم