Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@22:20:51 GMT

شب تلخ مسی در برنابئو؛ تنها در میان ستارگان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۹۶۸۸

شب تلخ مسی در برنابئو؛ تنها در میان ستارگان

خبرگزاری آریا- از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، لیونل مسی در پنج ال کلاسیکو موفق به گشودن دروازه رئال مادرید نشده و فقط یک پاس گل داده است.
به گزارش آریا، لیونل مسی که بهترین گلزن تاریخ رقابت های ال کلاسیکو به شمار می اید، نزدیک به دو سال و از می سال 2018 در باز کردن دروازه رئال مادرید ناکام مانده و شب گذشته نیز این اتفاق برای کاپیتان بارسلونا رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی یک بار در نیمه اول و در موقعیتی تقریبا تک به تک می توانست دروازه رئال مادرید را باز کند، اما واکنش فوق العاده تیبو کورتوا مانع رخ دادن این اتفاق شد. ستاره آرژانتینی بعد از به ثمر رسیدن گل اول رئال مادرید نیز در مقابل دروازه این تیم صاحب موقعیت شد، اما تعلل او باعث شد مارسلو و در ادامه رافائل واران دروازه تیم شان را نجات دهند تا یک شب تلخ دیگر برای لیونل مسی در مقابل رئال مادرید با پذیرش شکست 0-2، از دست دادن صدرنشینی و ناکامی در باز کردن دروازه حریف تمام شود.
لیونل مسی پیش از این 15 بار در استادیوم برنابئو موفق به گلزنی شده و هت تریک و دبل نیز در کارنامه او به ثبت رسیده بود، اما امشب او در مقابل خط دفاعی مستحکم رئال مادرید ناکام ماند تا دقایق عدم گلزنی او به این تیم به حدود 500 دقیقه برسد. عجیب اینجاست لیونل مسی پس از خروج کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید تاکنون موفق به گلزنی در ال‌کلاسیکو نشده است.
این در حالیست که با توجه به اینکه لیونل مسی هفته قبل چهار بار موفق شده بود دروازه ایبار را باز کند، هواداران بارسلونا امیدوار به درخشش او در این بازی بودند. خود لیونل مسی چندی قبل در مصاحبه با موندو دیپورتیوو اعتراف کرد بارسلونا با فرم فعلی در فصل جاری نمی تواند به موفقیت چندانی دست یابد و به نظر می رسد هواداران بارسا نیز با او هم عقیده باشند. لیونل مسی در شبی که با عبور از ژاوی به رکورددار بازی در ال کلاسیکو به عنوان بازیکن بارسلونا دست یافت، رکورد جوانترین گلزن ال کلاسیکو در قرن 21 را به وینیسیوس جونیور واگذار کرد.
مادریدی‌ها به لطف گلهای وینیسیوس و ماریانو در نیمه دوم این بازی بارسا را شکست داده و حالا با اختلاف یک امتیاز صدرنشین جدول لالیگا هستند. اما گیرمو آمور، یکی از مدیران ارشد باشگاه بارسلونا در پایان بازی گفت بارسا با بدشانسی در این بازی شکست خورده و رئال مستحق پیروزی نبوده است.
آمور در این باره گفت:" رئال به ما فشار می‌آورد و پرس می‌کرد. هدف‌شان این بود که روند بازی را متوقف کننند. آنها دائما پرس می‌کردند و به همین روش بود که فرصتهای گلزنی بدست آوردند. این تاکتیک رئال برای ما گران تمام شد ولی من معتقدم آنها مستحق پیروزی نبودند. ما کاملا حاکم میدان بودیم ولی آنها با حرکات سریع توانستند به ما ضربه بزنند".
این مدیر ارشد بارسلونا در ادامه گفت:" اگر نیمه اول را در نظر بگیریم به نظرم بارسا در این نیمه عملکرد خیلی خوبی داشت. خیلی خوب. ما بازی را تحت کنترل داشتیم و فرصت گلزنی ایجاد کردیم ولی آنها را از دست دادیم. البته تیمی مثل رئال مادرید هم طبیعی است که فرصتهای گلزنی داشته باشد. آنها وقتی گلزنی کردند به این نتیجه رسیدند که می‌توانند پیروز شوند و این به آنها جرات داد و روحیه‌شان را بالا برد".

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید ال کلاسیکو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه باید در بازی حساس دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کند. بایرن با حذف آرسنال به این مرحله صعود کرده و در انتظار شاگردان کارلو آنچلوتی است.

تیم آلمانی روز گذشته در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-1 حریفش را از پیش رو برداشت. لئون گورتسکا امیدوار است که تیمش در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشد.

لئون گورتسکا در مورد بازی رئال گفت: "من به بایرن مونیخ ایمان کامل دارم. ما فصل پرتلاطمی را پشت سر گذاشتیم. لیگ قهرمانان آخرین شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی است. ما خیلی خوب آماده خواهیم شد و برنامه خوبی برای بازی خواهیم داشت
به شدت منتظر این بازی هستم. هرگز برای بایرن مقابل رئال بازی نکرده‌ام. چه چیزی بهتر از این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؟"

بازی در برنابئو با شالکه در سال 2015؟

آن بازی، یک بازی فوق العاده بود. همچنین این لحظه برای لروی سانه، که اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، لحظه درخشانی بود. هواداران حریف ما را ایستاده تشویق کردند. یک شب جادویی در برنابئو داشتیم، اگرچه در پایان کافی نبود. این بار می‌خواهم با بایرن بهتر کار کنم.

روند تیم با وجود حذف آرسنال؟

فکر می‌کنم از زمان بازی مقابل آرسنال یک چیز جدیدی در بایرن ایجاد شد. بعد از بازی می‌توانستید آن را در رختکن احساس کنید.  این می‌تواند شروع بزرگی باشد.

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم