Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@06:36:43 GMT

بازدید شهردار اردکان از پروژه سلطان العلماء

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۰۹۷۳۰

بازدید شهردار اردکان از پروژه سلطان العلماء

مهندس غفوری از مراحل پروژه مجتمع تجاری سلطان العلماء اردکان بازدید و دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «اباذر غفوری بارجین»، شهردار اردکان به ‌منظور بررسی بیش از پیش روند اجرای پروژه مجتمع تجاری سلطان العلماء از این پروژه بازدید و دیدن به عمل آورد و از نزدیک در جریان پیشرفت آن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه مجتمع تجاری سلطان العلماء در متراژ ۶۰۰ متر مربع با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه است که در آینده‌ای نزدیک به‌عنوان یکی از پروژه‌های منحصر به ‌فرد تجاری شهر اردکان تکمیل خواهد شد.

حضور در برنامه صندلی داغ و هم اندیشی با رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پیرامون مسائل فی مابین از جمله سایر برنامه های سکاندار شهرداری اردکان بود.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهردار اردکان شورای اسلامی شهر اردکان شهرداری اردکان شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان سلطان العلماء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 علیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک امروز در صحن شورا برای گزارشی درخصوص عملکرد این دوره مدیریت شهری حضور یافته بود. برخی از اعضای شورای شهر بحث قرارداد‌های چین را مطرح و خواستار شفافیت این موضوع شدند. یکی از اعضا به کنایه افشای این اسناد را به یکی از اعضا نسبت داد. در همین حال، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر فعال رسانه‌ای، افشاکننده را پروژه‌بگیر توصیف کرد که با واکنش برخی اعضا مواجه شد. مهدی عباسی اعلام کرد چرا قراردادی که عضو شورا ندارد را باید یک فعال رسانه‌ای داشته باشد! نحوه پاسخگویی شهردار و برخی مدافعان او در صحن باعث شد که وقتی زاکانی قصد پاسخگویی داشت، ناصر امانی، مهدی عباسی، مهدی اقرارایان، سوده نجفی، جعفر شربیانی و علی‌اصغر قائمی صحن شورا را ترک کنند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی