Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجید فرقانی دوشنبه ۱۲ اسفند افزود: با توجه به شرایط خاص پیش آمده و شیوع بیماری کرونا، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با حجم زیاد مراجعه مردم برای لغو سفر و اقامت خود مواجه شده‌اند.

وی ادامه داد: این میزان زیاد مراجعه، پاسخگویی دفاتر را با مشکل همراه کرده است. در شرایطی که شاهد لغو درصد قابل توجهی از تورها و سفرها هستیم بازگرداندن وجوه مربوط به مردم نیز با مشکلاتی همراه است

بدین معنا که که مبالغ دریافتی بابت هزینه تور و رزرو به شرکت‌های مختلف پروازی، خدمات و نیز هتل‌ها پرداخت شده است و بازگشت این مبالغ، زمان‌بر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: جای هیچ نگرانی نیست و از مردم می‌خواهیم صبور باشند و در لغو تور و سفر خود عجله نکنند زیرا با توجه به اعلام وضعیت فوق‌العاده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استرداد وجوه کنسلی به صورت کامل و بدون کسر جریمه انجام می‌شود.

فرقانی افزود: به دلیل حجم زیاد مراجعه مردم برای کنسل کردن سفرها، فعلا نمی‌توان آمار دقیقی در این زمینه ارائه کرد. امیدواریم شرایط عادی‌تر شود و با بهبود اوضاع نیازی به ابطال تورهای گردشگری و سفرها نباشد اما باتوجه به پیش‌بینی قانونی انجام شده، مردم حق دارند به دفاتر مراجعه کنند و دفاتر خدمات مسافرتی هم وظیفه دارند پاسخگو باشند.

کد خبر 488455 برچسب‌ها سفر استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان

در سال‌های گذشته جمعیت جوان کشور رو به کاهش رفته و این موضوع موجب نگرانی دولتمردان شده است. در همین راستا طرح‌های ویژه‌ای برای حمایت از فرزندآوری تصویب شد تا زندگی خانواده‌ها را تحت حمایت قرار دهند. اما در برخی از مواقع با مشکلاتی مواجه شد و خانواده‌ها را نگران کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیانی که در روستای شفیع آباد شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی قصد ثبت نام در وام فرزندآوری دارند با مشکل قطعی سامانه مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام و خسته نباشید من ساکن روستای شفیع آباد در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی هستم. چرا چند ماه است که سایت فرزندآوری قطع است. هر وقت برای ثبت نام مراجعه می‌کنیم قطع است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست