Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید رجایی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه تمامی امکانات مادی و معنوی شهرستان در راستای جلوگیری از همه‌گیر شدن این بیماری بسیج شده است، اظهار داشت: مواد ضدعفونی‌کننده در گرمسار با مشارکت دو واحد تولیدی شیمیایی این شهرستان به‌صورت رایگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش ریالی این مواد ضدعفونی‌کننده را شش میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مردم اطمینان داشته باشند که صادقانه واقعیت‌های این بیماری با آنان در میان گذاشته می‌شود و مسئولان شبانه‌روز در خدمت آنان هستند.

تأمین تجهیزات لازم برای بیمارستان گرمسار

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه از شهرک‌های صنعتی شهرستان بازدید شده است، خاطرنشان کرد: بسترسازی برای افزایش ظرفیت تولیدات مواد ضدعفونی‌کننده و تأمین تجهیزات لازم برای بیمارستان گرمسار در دستور کار است.

رجایی بابیان اینکه گرمسار از ظرفیت‌هایی در تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی و همچنین لوازم موردنیاز بیمارستان برخوردار است، تأکید کرد: توجه واحدهای نانوایی به اصول بهداشتی یکی از مهم‌ترین رویکردهای ستاد پیشگیری از شیوع کرونا است.

وی گفت: کارکنان واحدهای نانوایی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک در هنگام کار بوده و باید از کارگرانی که کارت بهداشت دارند استفاده کنند.

ضدعفونی اماکن عمومی و مبلمان شهری

فرماندار گرمسار با اشاره به کاهش ساعات کاری ادارات در گرمسار بیان کرد: کارکنان دولت و مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

رجایی بابیان اقدامات انجام‌شده در راستای پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس در گرمسار یادآور شد: ضدعفونی تمامی اماکن شهری، دستگاه‌های اجرایی، سرویس‌های بهداشتی، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها ازجمله اقدامات مهم در این راستا است.

وی ایجاد هماهنگی میان بخش خصوصی و دولتی در راستای مبارزه با کرونا ویروس را از دیگر اقدامات برای پیشگیری از این بیماری برشمرد و گفت: ضدعفونی بانک‌ها و اماکن عمومی، وسایل نقلیه عمومی و ایستگاه‌های اتوبوس و اماکن پرتردد از سه روز گذشته تاکنون و کنترل مبادی ورودی شهرستان به‌ویژه اتوبان قم به‌منظور پایش و غربالگری بیماران با استفاده از تجهیزات تب‌سنج و هماهنگی هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این راستا در حال اجرا است.

توزیع پک‌های بهداشتی در مناطق روستایی

فرماندار گرمسار از تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده برای نقاط پرجمعیت و کم‌بضاعت شهری خبر داد و گفت: مساعدت خیرین سلامت به‌منظور تهیه پک‌های بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده دستی و محیطی نیز در این عرصه چشمگیر بود.

رجایی با اشاره به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و ضدعفونی کردن روستاهای شهرستان با کمک دهیاران تصریح کرد: مدارس، تالارها و باشگاه‌های ورزشی باهدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل‌شده است.

کد خبر 4867665

منبع: مهر

کلیدواژه: وحید رجایی ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند مواد ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد