Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن آصفری عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در رابطه با ارزیابی خود از پیام انتخاب نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی مردم به دولت و مجلس فعلی اظهار داشت: پیام این انتخابات این بود که مردم دیگر از جناح بازی‌ها و خط بازی‌ها خسته شدند. این‌هایی که یکبار با عنوان جناح اصلاح‌طلب و یک بار جناح فلان و بهمان کرسی‌های مجلس را به دست می‌گیرند به جای اینکه بخواهند به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم، اشتغال و کم کردن تورم باشند به دنبال نزاع‌های جناحی هستند درحالی که مردم از این روند خسته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پیام این انتخابات این است که ما افرادی را روی کار بیاوریم تا پیگیر مشکلات و مسائل کشور چه در حوزه اشتغال چه در حوزه سرمایه‌گذاری و باز کردن سفره معیشت مردم باشند. ناکارآمدی مجلس دهم، مردم را گلایه‌مند کرد تا در پای صندوق‌های رأی به کسانی رأی دهند که بیشتر دنبال مطالبه‌گری حقوق مردم باشند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اولویت مجلس باید معیشت و اشتغال مردم باشد و مسائل و موارد دیگر را در اولویت‌های بعدی خود قرار دهد، تصریح کرد: مجلس باید در خصوص معیشت، مسائل اقتصادی، تورم و گرانی برنامه خوبی را در این دوره از خود نشان دهد و دولت نیز باید به مجلس کمک کند و این دو همراه هم باشند تا در جهت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اقدام کنند و حداقل تا پایان دوره مجلس و دولت کارنامه خوبی از خود بروز دهند.

آصفری در پایان گفت: امروز دولت نتوانست به شعارهایی که داده بود عمل کند و مجلس دهم متأسفانه یکی از مجالس ناکارآمد بود؛ با این انتخاب مردم، باید تلاشی مضاعف صورت گیرد تا سطح رضایت‌مندی مردم نسبت به مجلس و دولت بالا برود. البته مردم همراه انقلاب و نظام هستند اما نسبت به ناکارآمدی مجلس و دولت گلایه‌مندند و مجلس منتخب باید این مشکل را حل کند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۰۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه تلاش دولت این است که به شیوه‌های گوناگون در حوزه معیشت، بهداشت و درمان و مسکن رضایت کارگران جلب شود.

به گزارش دانشجو، او گفت: همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.

او افزود: شورای عالی کار فعالیت خود را انجام می‌دهد؛ این شورا یکی از وظایفی که دارد تعیین حداقل دستمزد کارگران است.

دیگر خبرها

  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد