Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه تجدیدنظر پرونده واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد دوشنبه ۱۲ اسفند برگزار می‌شود. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیش از یکسال از حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات گذشته و با اینحال هنوز تکلیف دانشجویانی که کشته شدند و حق آنها مشخص نشده است و روند دادگاهی و آمد و شدهای خانواده های این قربانیان هنوز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاز سوم نصب 6 هزار متر گاردریل در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات/ نصب دوربین سرعت‌سنج و علائم راهنمایی و رانندگی در دست اجراحکم حادثه اتوبوس واحد علوم تحقیقات صادر شد

دادگاه تجدیدنظر پرونده واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد دوشنبه برگزار می‌شود. صبح روز 12 اسفند ماه برای برگزاری جلسه تجدیدنظر در شعبه 69 دادگاه تجدیدنظر اعلام شده است.  

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دادگاه‌ انقلاب دانشگاه آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگاه انقلاب دانشگاه آزاد دادگاه انقلاب دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد علوم تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد