Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم گیلان در دوره یازدهم مجلس با اشاره به خصوصیات اخلاقی مرحوم محمدعلی رمضانی گفت: وی انسانی بسیار باسواد بود و تمام تمام وجود خود را صرف آرمان‌های انقلاب و تبیین بینش رهبری می‌کرد.

خداد عزیزی، منتخب مردم گیلان در دوره یازدهم مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: مرحوم محمدعلی رمضانی ۱۷ بهمن با علاِئم سرماخوردگی به بیمارستان کوثر مراجعه و به علت حاد شدن شرایط جسمانی و مشکلات ریوی به بیمارستان پارس رشت منتقل و چند روز در آنجا بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی مطرح کرد: وی در آخرین روز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در جوار ملکوتی حرم مطهر حضرت سلطان سیدجلال الدین اشرف در جمع مردم سخنرانی و همان شب دوباره با وخیم شدن حال خود به بیمارستان قائم (عج) رشت و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و علیرغم تلاش بسیار تیم پزشکی ایشان به دلیل آنفلوآنزا شدید و مشکلات ریوی دعوت حق را لبیک گفت.
مسئول دفتر محمدعلی رمضانی با اشاره به خصوصیات اخلاقی این مرحوم تصریح کرد: بیشترین چیزی که شخصیت محمدعلی رمضانی را شکل می‌داد ادب و متانت وی بود. او انسانی بسیار باسواد اهل تحلیل و کاملا انقلابی بود و نسبت به مقام معظم رهبری ارادت خاصی داشت و با تمام وجود خود را صرف آرمان‌ها و تبیین بینش رهبری می‌کرد.
وی در ادامه افزود: مرحوم رمضانی از لحاظ سخنوری بسیار توانمند بود. وی انسانی بسیار باگذشت بود با این وجود که در عرصه‌های سیاسی ناملایمت‌هایی دید، اما از کسی دلگیر نمی‌شد.
عزیزی خاطر نشان کرد: مرحوم نسبت به مطالبات و حق وحقوق مردمی بسیار نگران بود و با این انگیزه وارد عرصه انتخاباتی مجلس شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده مجلس شورای اسلامی محمدعلی رمضانی ویروس کرونا محمدعلی رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر دیده نشده از رضا داوودنژاد در روز دامادی‌اش

بعد از فوت رضا داوودنژاد، تصویری قدیمی از صفحه اینستاگرام آن مرحوم در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت که در کنار مادربزرگ مرحوم خود ایستاده است. 

عکس رضا داوودنژاد در روز دامادیش

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • عکس| تصویر دیده نشده از رضا داوودنژاد در روز دامادی‌اش
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود