Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان طرقبه - شاندیز گفت: انبار احتکار مواد شوینده در دو راهی طرقبه - شاندیز در نزدیکی مشهد کشف و مهر و موم شد.

به گزارش قدس آنلاین، امید جلیلی افزود: در راستای طرح تشدید بازرسی ها و برخورد با هرگونه احتکار و گران فروشی، از این انبار حدود یک میلیارد ریال مواد شوینده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی ممانعت از عرضه ادامه داد: این انبار مهر و موم شد و بنا به دستور دادستان بینالود، اتحادیه مربوطه این اقلام را قیمت‌گذاری و عرضه خواهد کرد.

شهرستان ۷۰ هزار نفری بینالود(طرقبه - شاندیز) در کنار مشهد علاوه بر ۲۰ روستای ییلاقی، دو شهر گردشگرپذیر طرقبه و شاندیز را به ترتیب با ۲۲  و ۱۸ هزار نفر جمعیت در خود جای داده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احتکار مواد شوینده مهر و موم امید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز