Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:00:48 GMT

بارش نیم متری برف در محور کندوان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۰۳۷۵

بارش نیم متری برف در محور کندوان

بسطامی رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:میزان ارتفاع برف از بامداد دوشنبه ۱۲ اسفند تا صبح دوشنبه ۱۲ اسفند در محور کندوان از ۱۵ سانتی متر تا ۵۰ سانتی متر رسیده است.
او افزود: بر اساس گزارش راهداری و ایستگاه‌های هواشناسی در محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان بین ۳۵ تا ۵۰ سانتی متر، مسیر بین پل زنگوله تا بلده ۴۰ سانتی متر، در، ولی آباد تا سیاه بیشه بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر و در محدوده هزارچم ۱۵ سانتی متر برف روی زمین نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ایستگاه‌های هواشناسی مستقر در جاده‌های مازندران همه محور‌های استان را برفی اعلام کردند، افزود: در محور هراز از گزنک تا امامزاده هاشم بین ۱۰ تا ۴۰ سانتی متر و در محور سوادکوه در منطقه شورآب ۲۵ سانتی متر و در آلاشت ۲۳ سانتی متر برف باریده است.
انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مازندران ارتفاع برف محور کندوان سانتی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 6087819

دیگر خبرها

  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان