Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری ۸۰ دوره آموزشی تخصصی و عمومی به میزان ۱۵۰۰ ساعت طی یازده ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "اسماعیل مکی زاده" با اشاره به نقش راهبردی بنادر استان هرمزگان در توسعه دریا محور و اقتصاد در یاپایه اظهار داشت: مهمترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی متخصص، کارآمد و با دانش کافی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه راهبردهای اساسی در جهت توانمند سازی و ارتقا دانش کارکنان ، نگاه ویژه به مباحث آموزشی است تصریح کرد: این اداره کل ارتقاء شایستگی های کارکنان خود را به عنوان محوری ترین عامل رشد و بهره وری در دستورکار قرار داده به همین منظور علاوه بر تعمیم امکانات آموزشی و پیش بینی و اجرای دوره های آموزشی درحین کار، زمینه بازآموزی دانش فعالین حوزه دریایی و بندری را فراهم  نموده است. 

مکی زاده استقرار استاندارد تضمین کیفیت در آموزش (ISO۱۰۰۱۵)در تمامی فرآیندهای آموزشی از جمله نیازسنجی، طراحی و برنامه ریزی، اجرا، ارزیابی و اثر بخشی آموزشی را از اهداف مهم اداره آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برشمرد و اظهار داشت: در یازده ماهه سال جاری با برگزاری بیش از ۸۰  دوره آموزشی تخصصی و عمومی ۱۵۰۰ساعت دوره آموزشی در محورهای مختلف برگزارشده است .

وی افزود: حدود ۳۵۰۰ نفر از کارکنان ۵۱ هزار نفر ساعت آموزشی لازم را فراگرفتند که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته  رشد ۱۰ درصدی را  نشان می دهند . این مقام مسئول در استان هرمزگان ضمن اشاره به ابلاغ دستور العمل دوره های آموزشی تخصصی و عمومی ویژه شرکت های کارگزار ترابری دریایی(STCP) عنوان داشت: یکی دیگر از فعالیت های عمده اداره آموزش اداره کل برنامه ریزی و اجرای دوره های مندرج در دستور العمل ابلاغی بوده که استقبال چشمگیر مدیران شرکت های کارگزار ترابری دریایی و بندری را به دنبال داشته است .

مکی زاده به فعالیت مرکز موسسات آموزشی  لجستیک در سال جاری  نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون ۲۱۰ دوره آموزشی تحت نظارت اداره آموزش اداره کل و با مشارکت موسسات آموزشی لجستیک برگزارشده که بیش از ۴ هزار نفر از کارکنان شرکت های خصوصی  مستقر در بندر شهید رجایی از آموزش های لازم بهره مند شدند. 

وی دوره های برگزار شده  براساس ساعت را ۴۶۰۰ ساعت و با آمار ۸۸ هزار  ساعت آموزشی اعلام کرد و گفت:  این میزان دوره آموزشی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است . لازم به ذکر است، مرکز آموزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با برخورداری از اماکن استاندارد آموزشی کانونی برای ارائه آموزش های عمومی، تخصصی و حرفه ای در رشته های دریایی عملیات بندری، فنی و مهندسی، کامپیوتر،  زبان و سایر دوره های مرتبط است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان آموزشی تخصصی و عمومی آموزش اداره کل دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن رضایی از برگزاری نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در ادارات تبلیغات اسلامی یاسوج و کهگیلویه فردا، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۸ همزمان با سراسر کشور خبر داد. وی افزود: این آزمون با حضور ۱۶۷ نفر از بانوان و آقایان در رده‌های سنی در بخش‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل با هدف ترویج فرهنگ قرآن کریم و با حضور علی‌اکبر ظفرآبادی، داور و پیشکسوت قرآنی کشور برگزار می شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: مرحله دوم این دوره از آزمون به‌صورت شفاهی در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود. رضایی گفت: مدرک حفظ ۱۰ جزء معادل دیپلم، حفظ ۲۰ جزء معادل فوق دیپلم و حفظ کل معادل لیسانس محسوب می‌شود و امتیاز ویژه‌ای در آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی دارد. رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق درگاه https://bpms.telavat.ir دریافت کنند، گفت: برای ورود به صحفه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

دیگر خبرها

  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود