Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای دولت وفاق ملی لیبی از انهدام سکوی پرتاب موشک نیروهای حفتر و دو تانک اماراتی در حومه طرابلس خبر داد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری "الوسط – لیبیا" ، سخنگوی نیروهای وابسته به دولت وفاق ملی لیبی گفت: نیروهای این دولت یک سکوی پرتاب موشک متعلق به نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی ژنرال حفتر را در منطقه عین زاره واقع در حومه طرابلس منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ خلبان محمد قنونو تصریح کرد: نیروهای وابسته به ژنرال حفتر از عین زاره مناطق مسکونی طرابلس و  فرودگاه بین‌المللی معیتیقه را (حومه طرابلس) هدف حملات موشکی خود قرار می دادند.

وی افزود: در حمله نیروهای دولت وفاق ملی به یک واحد زرهی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در محور السوانی، دو تانک اماراتی به همراه چهار خودروی زرهی منهدم شد و دست کم 15 نفر از نیروهای این یگان زرهی کشته شدند.

لیبی| نقض مجدد آتش بس طرابلس/ 6 پهپاد ترکیه‌ای سرنگون شد

قنونو تاکیدکرد: نیروهای این دولت از نفوذ نیروهای وابسته به حفتر به منطقه العزیزیه  واقع در منطقه الغربیه لیبی جلوگیری کردند.

با وجودی که نیروهای وابسته به حفتر و دولت وفاق ملی خود را ملزم به رعایت مقررات آتش بس می دانند، اما این آتش بس بارها نقض شده و هریک از طرف های متخاصم دیگری را به نقض آتش بس متهم می‌کند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,88,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "امارات" اخبار "لیبی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار امارات اخبار لیبی اخبار امارات اخبار لیبی نیروهای وابسته دولت وفاق ملی ملی لیبی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است