Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@04:03:57 GMT

تسلط ارتش سوریه برسراقب ادلب

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۰۸۹۸

نیروهای ارتش سوریه صبح امروز موفق شدند مجددا سراقب را از دست تروریستهای تحت حمایت ترکیه آزاد کنند. ناطقان: منابع خبری سوری از آزادسازی مجدد شهرک مهم سراقب در استان ادلب خبر دادند.

یک منبع میدانی به روزنامه الوطن سوریه گفت که نیروهای ارتش سوریه صبح امروز موفق شدند مجددا سراقب را از دست تروریست‌های تحت حمایت ترکیه آزاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تروریست‌ها هشتم اسفندماه جاری توانسته بودند مجددا سراقب را به اشغال خود درآورند.

یک اهمیت سراقب این است که در مسیر بزرگراه «حلب - دمشق» موسوم به «ام.۵» قرار گرفته و از طرفی دیگر، فاصله‌ای کم با شهر ادلب (مرکز استان) دارد و راه ارتباطی مهمی قلمداد می‌شود.



مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به تروریستها-  امروز خبر داد که درگیری‌های شدیدی در محورهای مختلف سراقب بین ارتش سوریه و نظامیان و تروریست‌های وابسته به ترکیه در جریان است.

این مرکز همچنین اذعان کرد که نیروهای ارتش سوریه در محور شمال شرق سراقب پیشروی داشته‌اند، ولی اشاره‌ای به آزادسازی آن نکرد.

نیروهای سوری عملیات خود را برای آزادسازی استانهای حلب و ادلب از چهارم بهمن ماه گذشته آغاز کردند و موفق شدند پیشروی زیادی به دست آورند.

ترکیه اما با مشاهده شکست تروریستهای تحت حمایت خود، مستقیما وارد این نبرد شده تا بتواند مناطق تازه آزاد شده را مجددا اشغال کند.

دولتمردان و ارتش سوریه بارها تأکید کرده‌اند که اجازه نخواهند داد هیچ قسمتی از خاک این کشور در اشغال متجاوزانی مانند آمریکا و ترکیه باقی بماند.
منبع: فارس برچسب ها: سوریه ، ادلب ، ناطقان ، سراقب ، ترکیه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سوریه ادلب ناطقان سراقب ترکیه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

وی اعلام کرد که این باند وابسته به داعش در حال آماده سازی خود برای انجام یک حمله تروریستی در ترکیه بودند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشورش با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه