Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما همواره به کمک‌های آمریکا شک داریم و داشته‌ایم زیرا اگر آنها قصد خیر داشتند، دنبال کار تبلیغاتی نبودند.

 به گزارش مشرق، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (دوشنبه) به دلیل شیوع کرونا به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، به تشریح رویدادهای دیپلماتیک روزهای گذشته و آینده پرداخت و اظهار داشت: ابتدا ولادت حضرت علی علیه‌السلام و روز مرد را تبریک می‌گویم و امیدوارم منش حضرت علی در اخلاق، حکومت‌داری و زندگی سرلوحه زندگی ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش موسوی به ادعای پامپئو برای کمک به ایران برای مقابله با کرونا

وی ادامه داد: متاسفانه با بیماری کرونا در کشور مواجه هستیم که غیرمترقبه بود. دولت به‌طور جدی با این مهمان ناخوانده در حال مبارزه است و از زمانی که این ویروس در چین شیوع پیدا کرد، تمامی جهان و ما، خود را برای مبارزه با این اپیدمی آماده کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند بگوید که در این مسیر ایزوله بوده و به تنهایی می‌تواند با این مشکل روبرو شود.

موسوی  در پاسخ به سوالی در زمینه ادعای وزیر خارجه آمریکا برای کمک به ایران برای مبارزه با ویروس کرونا و اینکه آمریکا از طریق سوئیس پیام ترامپ را ارسال کرده است؟ افزود: ما همواره به آمریکا شک داریم و داشته‌ایم. اگر آنها قصد خیر داشتند، دنبال کار تبلیغاتی نبودند. ما مواضع آمریکایی‌ها را رصد می‌کنیم. می می‌دانیم از زمانی که این اتفاق در ایران افتاد، آنها چقدر علیه ما تبلیغ و برای تضعیف روحیه مردم و جامعه اخبار را جعل کردند.

وی تصریح کرد: ما به کمک آمریکایی‌ها شک داریم و در موارد قبلی هم دیدیم که به رغم ایجاد سر و صدا کاری نکردند. ما به این کمک های لفظی نیازی نداریم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا ادلب رجب طیب اردوغان ویروس کرونا سید عباس موسوی آمریکا ترامپ سوئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه ایکس، نوشت: ‏در ‎روز جهانی آزادی مطبوعات، یاد خبرنگاران شجاع و پرافتخار فلسطینی که جان خود را در مسیر انعکاس واقعیت‌ها و تاباندن نور به صحنه‌های تاریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار ‎غزه فدا کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: تنها طی هفت ماه و در سکوت کر کننده کشورهای غربی مدعی آزادی مطبوعات و بی‌تفاوتی سازمانها و نهادهای بین‌المللی، بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی راوی حقیقت، قربانی جنایت بی‌سابقه رژیم صهیونیستی علیه رسانه‌ها و آزادی بیان شدند.

سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: مدعیان دروغین آزادی بیان و گردش آزاد اطلاعات، نه تنها در مقابل کشتار این همه خبرنگار طی هفت ماه سکوت کرده‌اند، بلکه حمایت از قاتلان آنان را با تمام توان ادامه می‌دهند!

کد خبر 6095842

دیگر خبرها

  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه