Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@14:42:30 GMT

سلام بر ماه خدا با برنامه «این شب‌ها»

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۱۰۵۵

سلام بر ماه خدا با برنامه «این شب‌ها»

به مناسبت فرارسیدن ماه رجب که ماه خدا نامیده شده است برنامه «این شب‌ها» با هدف بهره‌برداری بهتر از این ماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در برنامه «این شب‌ها» که از امشب ساعت 23 به صورت زنده تقدیم بینندگان می‌شود، کارشناسان دینی از جمله آیت‎الله سجادی، دکتر منصوری لاریجانی، حجت‎الاسلام والمسلمین رفیعی و علیرضا برازش دعوت شده‎اند تا درباره «دعا و نیایش در ماه رجب» صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سجادی مهمان امشب این برنامه است که با محوریت اهمیت راز و نیاز با خداوند صحبت و درباره موانع و شرایط اجابت دعا نکات مهمی را با بینندگان مطرح می‌کند.

همچنین سه‌شنبه شب دکتر منصوری لاریجانی، چهارشنبه و پنجشنبه حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، یکشنبه و دوشنبه هفته بعد علیرضا برازش، نویسنده و پژوهشگر حوزه قرآن و حدیث مهمان «این شب‌ها» هستند و با معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد ماه رجب، اهمیت دعا در این ماه را شرح می‌دهند.

برنامه «این شب‌ها» کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که با تهیه‌کنندگی یونس قاسمی و اجرای مجید یراقبافان هر شب (بجز جمعه شب) حدود ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه یک سیما ماه رجب ماه خدا برنامه این شب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برنامه «چهل تیکه» با حضور زنده یاد مرحوم مسعود اسکویی از گزارشگران پیشکسوت رادیو با بیش از نیم قرن تجربه در شبکه رادیویی ورزش امشب ساعت ۲۰ پخش می‌شود. تکرار این برنامه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۰ صبح و ۱۶ بعدازظهراست.

همچنین برنامه مستند «استودیو هشت» با معرفی ویژگی‌های شخصیتی پیشکسوتان نام آشنای رادیو از جمله مسعود اسکویی امشب ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

در این مستند علاوه بر گفتگو با این پیشکسوت مردمی با دوستان، همکاران و خانواده این مرحوم نیز صحبت شده و روایتی کوتاه و دیدنی از سال‌ها تلاش و فعالیت این استاد در عرصه رسانه رادیو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی