Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@13:39:45 GMT

سوابق سیدمحمد میرمحمدی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۱۰۷۷

سوابق سیدمحمد میرمحمدی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که صبح امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت، دارای سوابق اجرایی و مدیریتی بسیاری است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سید محمد میرمحمدی صبح امروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری در تهران درگذشت.

سیدمحمد میرمحمدی متولد سال 1337 در قم است. او فرزند آیت‌الله مرحوم میرمحمدی بود که از افراد باسابق حوزه علمیه قم به شمار می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله میرمحمدی، عضو مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم بود.

محمد میرمحمدی نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم بود. او در ابتدای انقلاب اسلامی به عضویت حزب جمهوری اسلامی درآمد و در بخش سیاسی و تشکیلاتی حزب فعالیت می‌کرد.

وی در هشت سال ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای مسئول دفتر ایشان بود و چهار سال هم مسئول دفتر مرحوم هاشمی رفسنجانی در پاستور را برعهده داشت.

میرمحمدی در دولت دوم هاشمی مسئولیت ریاست سازمان امور استخدامی کشور و معاونت رئیس جمهور را برعهده گرفت و بعد از وارد مجلس شد. وی خواهر زاده آیت‌الله شبیری زنجانی است. مادر میرمحمدی هم هفته قبل بر  اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

سید محمد میرمحمدی  متولد ۱۳۲۷ در اردکان است. او تحصیلکرده لیسانس در رشته مهندسی منابع طبیعی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران و دارای کارشناسی ارشد مدیریت در مرکز مدیریت دولتی است.

استاندار سابق استان یزد در دولت یازدهم،  مسئول بخش کشاورزی بنیاد مستضعفان در استان‌های شمالی ایران، قائم مقام بخش کشاورزی بنیاد مستضعفان معاونت بهره‌برداری و صنایع چوب سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور، رئیس مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، معاون وزیر کشاورزی در امور شیلات و آبزیان، رئیس شورای‌عالی جنگل و مرتع و خاک و عضو دبیرخانه شورای‌عالی کشاورزی در نخست وزیری وقت، معاون وزیر کشاورزی در امور حقوقی و مجلس و اطلاع‌رسانی، جانشین وزیر کشاورزی در امور بازرگانی و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، قائم‌مقام حقوقی و امور مجلس وزارت نفت و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نفت از جمله سوابق مرحوم به شمار می‌روند.

وی از سال 96 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که صبح امروز در بیمارستان درگذشت.

انتهای پیام/4082/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا بیمارستان مسیح دانشوری وزیر کشاورزی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی درگذشت + سوابق

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: مرتضی شفیعی درگذشت + سوابق

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تأکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229102 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی