Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:32:12 GMT

ماسک و وسایل ضدعفونی کننده احتکار شده در مرند کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۱۳۳۰

ماسک و وسایل ضدعفونی کننده احتکار شده در مرند کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دهقانی، امروز در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار و گزارشات واصله مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپو و احتکار ماسک و محلول‌های ضدعفونی نموده و قصد دارد به واسطه فردی نامعلوم آنها را در مرکز استان به فروش برساند مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند تعداد هزار عدد ماسک فیلتر دار و ۱۱ بطری الکل طبی ۷۰ درصد و تعداد ۹ بطری محلول ضدعفونی کننده در داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید گذاشته شده است.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان مرند، قرار بود این اقلام به قیمت ۲۰۰ میلیون ریال به فروش برسد.

دهقانی اظهار داشت: در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و سودجویی از اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4867473

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند احتکار ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام