Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای صنعتی پس از پایش‌های شبانه روزی و بی‌توجهی به اخطارهای فراوانی که دریافت کرده بودند، به مراجع قضایی معرفی شدند.

اکبر کشت پرور با بیان اینکه این واحدها در فهرست واحدهای آلاینده استان قزوین ثبت خواهند شد، اظهار داشت: عمده آلایندگی مربوط به این واحدها رهاسازی فاضلاب بوده که موجبات آلودگی آب و خاک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی مدیریت پسماند و فاضلاب در واحدهای صنعتی یکی از الزامات اصلی در راستای حفظ محیط زیست محسوب می‌شود که تخطی از این موضوع نه تنها تخلف بوده، بلکه اثرات مخرب فراوانی بر جای می‌گذارد.

کشت پرور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین یکی از قطب‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود، نظارت و پایش بر این واحدها به منظور شناسایی تخلفات زیست محیطی همواره در دستور کار کارشناسان این اداره قرار دارد.

استان قزوین دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد کشاورزی است.

برچسب‌ها قزوین واحدهای آلاینده صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قزوین واحدهای آلاینده صمت قزوین واحدهای آلاینده صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت