Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: با توجه به گسترش بیماری کرونا و سودجویی عده‌ای، دستگاه قضا استان با رصد اوضاع، در صورت مشاهده با محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برخورد خواهد کرد.

او افزود : متأسفانه موضوع گسترش بیماری کرونا در میان مردم باعث شده تا عده‌ای سودجو از شرایط موجود سوء استفاده کرده و اقدام به افزایش خودسرانه قیمت اقلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشنده بیان کرد: دستگاه قضا استان همواره با رصد شرایط موجود، در صورت مشاهده با محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در ایلام برخورد شدید خواهد کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اظهار کرد: مردم استان، ضمن رعایت موارد و موازین بهداشتی، از حضور در اجتماعات خودداری کنند.

او ادامه داد: سلامت مردم از وجوه مهم حقوق عامه است و همه وظیفه دارند برای تحقق این حق حیاتی تلاش کنند.

بخشنده تاکید کرد: رسانه‌ها و مطبوعات استان ایلام نیز می‌توانند با اطلاع رسانی دقیق و انعکاس به موقع و صحیح اخبار در پیشگیری از کرونا ویروس موثر باشند.

منبع:فارس

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا برخورد قانونی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز

پس از اعلام هشدار در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی، ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز تشکیل جلسه داد و ادارات و دستگاه‌ها را حالت آماده باش قرار داد.

هم اکنون اکیپ‌های عملیاتی شرکت آب وفاضلاب اهواز  در کنار شهرداری اهواز برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر آمادگی لازم را دارند. پمپ‌های جمع آوری آب‌های سطحی نیز در نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد نصب شده است.

شرکت آب و فاضلاب نیز در روز‌های اخیر ضمن اعمال مراقبت‌های بهره برداری در جهت ظرفیت سازی و بازآماد ۱۴۸ ایستگاه انتقال فاضلاب و بکارگیری ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین، تجهیزات، حدود ۵۰۰  نیروی ماهر و عملیاتی، برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و هدایت روان آب‌ها را در حالت آماده باش قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز