Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:35:16 GMT

ناشران آمریکایی از نمایشگاه کتاب لندن دست شستند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۱۵۷۶

ناشران آمریکایی از نمایشگاه کتاب لندن دست شستند

به گزارش فوربس، نمایشگاه کتاب لندن پیش بینی شده بود از ۱۰ تا ۱۲ مارس، یکم تا چهارم فروردین ماه برگزار شود اما با رشد ترس ها از کرونا ویروس کووید-۱۹ تعداد ناشران که از این برنامه دست شستند، زیاد شد.

سیمون و شوستر (Simon & Schuster) که یکی از ۵ ناشر بزرگ جهان است، اولین نام بزرگی است که از حضور در نمایشگاه لندن انصراف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدام روتبرگ، سخنگوی این انتشارات اعلام کرده است: پس از توجه به این مساله و به دلیل نگرانی از سلامتی و ایمنی کارکنان ما، سیمون و شوستر تصمیم گرفته اند که در نمایشگاه کتاب لندن حضور پیدا نکنند.

یکی دیگر از بزرگترین غرفه داران در نمایشگاه لندن، گروه تولید محتوای اینگرام (Ingram Content Group) بود که او هم از شرکت در نمایشگاه انصراف داد، همانطور که یکی دیگر از اصلی‌ترین شرکت‌های تولید کتاب الکترونیکی به نام آور درایو (OverDrive) از این نمایشگاه، انصراف داده بود.

سایت رسمی نمایشگاه به غرفه داران اعلام کرده که ممکن است بخواهند در جایی که آنها می‌ایستند از ضدعفونی کننده استفاده کنند و ممکن است غرفه داران بخواهند برای خریدارانی عبوری و سرپایی ژل ضدعفونی کننده بیشتری داشته باشند.

مشخص نیست که نمایشگاه کتاب لندن با توجه به افزایش سریع انصراف‌دهندگان، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، برگزار خواهد شد یا نه؟ پاسخ دادن به این سوال به تعداد ناشرانی که از این رویداد صرف نظر می‌کنند ارتباط دارد اما تا زمانی که شرایط تغییر نکند، این نمایشگاه طبق برنامه‌ریزی قبلی، برگزار خواهد شد.

اگر نمایشگاه کتاب لندن تصمیم به تغییر برنامه نمایشگاه بگیرد، اولین نمایشگاهی نیست که این کار را کرده است، نمایشگاه کتاب کودکان بولونیا نیز با توجه به تأثیر ویروس کرونا بر ایتالیا، تاریخ برگزاری نمایشکاه را از ماه مارس، به یکم تا چهارم ماه می منتقل کرد.

علاوه بر این کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌های کامپیوتری (Game Developers Conference) نیز تعویق این برنامه را اعلام کرده است، GDC برای ۱۶ مارس تا ۲۰ مارس برنامه‌ریزی شده بود.

در همین راستا، خبرگزاری فرانسه  نیز اعلام کرد، که برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب پاریس که قرار بود ۲۰ تا ۲۳ مارس (۱ تا ۴ فروردین ۹۹) برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

پیش از این نیز دولت فرانسه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس فراگیر کرونا در کشور، روز یکشنبه از تعطیلی موزه لوور و همه کنسرت‌ها در شهرهای مختلف خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته و تا کنون جان حدود سه هزار نفر را گرفته است.

 آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا روز گذشته به ۹۷۸ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین ۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

با این حال پزشکان توصیه می کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

برچسب‌ها فرانسه ایتالیا موزه لوور لندن نمایشگاه کتاب کتاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه ایتالیا موزه لوور لندن نمایشگاه کتاب کتاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انگلستان ایتالیا فرانسه فرانسه آمریکا فرانسه مالزی کره جنوبی ژاپن کانادا امارات فرانسه ایتالیا موزه لوور لندن نمایشگاه کتاب کتاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انگلستان نمایشگاه کتاب لندن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «فهمی الیوسفی» معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن به شبکه المسیره این کشور گفت: از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه گذشته) تاکنون یمنی‌ها توانسته‌اند در عملیات‌های خود موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند.

وی بار دیگر تأکید کرد: به دنبال این مجموعه عملیات ارتش یمن و ناتوانی ائتلاف آمریکایی از مقابله با حملات پهپادی و موشکی، فرانسه و آلمان ناوهای خود را از ائتلاف خارج کرده‌اند و اکنون نیز میان اعضای باقی مانده اختلافات زیادی وجود دارد.

سخنان الیوسفی پس از آن بیان می شود که نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب حملات اخیر حود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری «المسیره»، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای نظامی این کشور سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی متعلق به ایالات متحده نیز در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی نیز در اقیانوس هند با پهپاد هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه‌ی سریع، نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند نیز کشتی اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته شد.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟