Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی گفت: نیروی انتظامی از همان دقایق اول در کنار ما بودند و در برقراری امنیت در بیمارستان‌هایی که قرنطینه بودند، کمک بسیاری کردند. از طرف دیگر آن فضای مسمومی که برخی برای تشویش اذهان عمومی ایجاد کرده بودند و هم سو با رسانه‌های معاند مدیریت می‌شد، به منظور کاهش این مسمویت ها به کمک ما آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: با ارائه امکاناتی که جهت ضدعفونی کردن سطح شهر ایجاد شد به جو روانی موجود در جامعه کمک شد و همچنین کنترل تردد‌ها از طریق پلیس راهور و ناجا صورت گرفت و در ادامه محدودیت‌های سنگین تری برای ورود به شهرهای آلوده اعمال خواهد شد. این اتفاق حتی در سطح استان‌های دیگر نیز در نظر گرفته شده است.

وزیر بهداشت گفت: برخورد با سودجویان نیز از سوی ناجا صورت گرفته که با کشف یک سری انبارها و ارائه تجهیزات به بازارها به همکاران ما کمک کرده‌اند. نیروهای مسلح که همواره در صحنه بوده‌اند باعث دلگری ما شدند و این روزها هرگز احساس سختی و تنهایی نکردیم امیدواریم هرچه زودتر بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد