Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی از اراک از آمادگی این دانشگاه برای اعزام اکیپ به درب خانه‌ها به منظور غربالگری ویروس کرونا در صورت ابلاغ وزیر بهداشت خبر داد.

سیدمحمد جمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی انتشار خبری از سوی وزیر بهداشت مبنی بر غربالگری ویروس کرونا از درب منازل چنانچه این دستور به دانشگاه علوم پزشکی اراک ابلاغ شود آمادگی برای اجرای این طرح وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دستور وزیر بهداشت لازم الاجرا است و دانشگاه از آمادگی لازم برای اجرای این طرح برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از توزیع الکل و پد الکلی در تمام داروخانه‌های اراک از امروز خبر داد و گفت: از شب گذشته توزیع الکل و پدالکی در شهرستان آغاز شده و امروز نیز تمام داروخانه‌های اراک توزیع این اقلام را به قیمت بسیار پایین‌تر از بازار سیاه انجام خواهند داد.

 جمالیان اظهار کرد: بر اساس رایزنی‌‌های صورت گرفته مشکل کمبود ماسک و ژل ضدعفونی دست  برطرف و کار توزیع این اقلام نیز تاپایان هفته توسط سه شرکت خصوصی دارویی در داروخانه های خصوصی استان صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: درخصوص گندزایی از سطح شهر که گلایه‌هایی در مورد شهر اراک مطرح است، باید گفت در حال حاضر در شهرهای دلیجان و ساوه انجام شده، در شهر اراک نیز انجام خواهد شد، اما موضوع این است که اگر این گندزایی صورت بگیرد و مردم در خانه‌ها نمانند و یک نفر ناقل در خیابان‌ها تردد کند، این گندزدایی هیچ تاثیری نخواهد داشت، هرچند از نظر روانی می‌تواند تاثیرگذار باشد از نظر علمی هنوز تایید نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تا امروز چندین انبار احتکار ماسک و الکل در استان شناسایی و تحویل دستگاه قضا شده است که سودجویان باید بدانند شدیدترین مجازات در انتظار آنها خواهد بود.

جمالیان بیان کرد: از مردم درخواست داریم در صورتی که از فعالیت افراد سودجو اطلاعی کسب کردند با شماره 190 تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

وی همچنین از برقراری 4 هزار و 500 تماس با شماره 3839  طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: بیش از 8 پزشک در این سامانه پاسخگوی مردم هستند و چنانچه نیاز باشد این تعداد افزایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: افرادی که تمایل دارند در این برهه حساس به یاری جامعه پزشکی استان شتافته و خدماتی ارائه کنند می‌تواند به معاونت اجتماعی مراجعه و آمادگی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اراک وزیر بهداشت غربالگری رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مصری ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جشن روز دندانپزشک که به همت انجمن دندانپزشکی استان قم  برگزار شد،گفت: با کمک انجمن دندانپزشکی استان، کمیته بهینه سازی خدمات دندانپزشکی استان دایر شده و شاهد خدمات گسترده آن هستیم.

وی افزود: در راستای توسعه مباحث دندانپزشکی، رشته دستیاری دندانپزشکی و دندانپزشکی کودکان را مد نظر داریم که به زودی در دانشگاه علوم پزشکی قم، دایر خواهد شد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کیفیت خدمات دندانپزشکی در استان قم به عنوان یک نقطه قوت برای استان است که باید همواره در این زمینه کوشیده و این جایگاه را حفظ کنیم.

 در پایان این مراسم از دندانپزشکان نمونه استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی