Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: خط تولید ماسک، لباس ضد ویروس و الکل در هرمزگان به زودی وارد مدار تولید خواهد شد و بخش مهمی از نیاز استان در این زمینه ها تامین خواهد شد.

ایرج حیدری صبح امروز(۱۲ اسفندماه) در نشست ویژه ستاد تنظیم بازار هرمزگان با فرمانداران، افزود:  خط تولید ماسک، لباس ضد ویروس و الکل در هرمزگان به زودی وارد مدار تولید خواهد شد و بخش مهمی از نیاز استان در این زمینه ها تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باهرگونه احتکار اقلام بهداشتی از سوی دستگاه‌های نظارتی با قاطعیت برخورد خواهد شد و فرمانداران ماموریت دارند بر این مهم با بازدید میدانی، نظارت کنند.

حیدری از عموم مردم استان درخواست می گردد هرگونه احتکار اقلام بهداشتی را به دستگاه‌های نظارتی به ویژه تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت ازمصرف کنندگان، جهت رسیدگی در اسرع وقت گزارش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اضافه کرد: میوه شب عید استان به مقدار مورد نیاز تامین وذخیره سازی شده است و به زودی به صورت گسترده با نرخ مصوب در سطح استان توزیع می شود.

حیدری با اشاره به اینکه مایحتاج ضروری موردنیاز مردم استان به صورت گسترده تامین شده است، اظهار کرد: مایحتاج ضروری مردم از طریق شبکه توزیع در سطح شهرستان های استان با نرخ تنظیم بازار توزیع می شود.

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی پویایی بازار، رونق تولید و حفظ ظرفیت های اشتغال از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد