Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:24:49 GMT

به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی رحم نکنید

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۲۰۵۱

به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی رحم نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر، ایت الله رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضائی ضمن تشکر از جامعه پزشکی و رسانه‌ای کشور خطاب به دادستان‌های سراسر کشور گفت: به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنید.

وی افزود: سلامت مردم قابل معامله و مسامحه نیست.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: احتکار اقلام بهداشتی در شرایط فعلی بازی باجان مردم است نمی‌توان از این مساله گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی همکاران قضائی در ترخیص زندانیان گفت: از همه ظرفیت‌های بخشنامه فعلی برای اعطای حداکثری مرخصی به زندانیان استفاده کنید.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 4867854

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران انتخابات 98 شهر تهران دستگیری سارق تعطیلی مدارس تعزیرات حکومتی محسن حاجی میرزایی آموزش مکمل قوه قضاییه آلودگی هوا آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه از برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر نریمانی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ اظهار کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، تأکیدات ریاست قوه قضائیه و در راستای اهداف سند تحول قضائی، برگزاری دادگاه‌ها به‌صورت علنی و برخط به‌عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: از جمله مزایای برگزاری دادگاه‌های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه‌ها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به‌طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضائی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضائی است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه‌های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده و علاقه‌مندان به مباحث حقوقی، قضائی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند برخط و از طریق نشانی http://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 750937

دیگر خبرها

  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید