Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پویا شفیعی مدیرعامل یکی از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی که پیگیر تامین کیت‌های تشخیصی برای کشور است است، گفت: با مذاکراتی که با تامین کنندگان چینی صورت گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده توسط سفارت ایران در شانگهای چین، یک سری از کیت‌های تست سریع کرونا امروز به ایران ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کیت‌ها، خط اول غربالگری در بیمارستان‌های چین است و پیش از PCR و عکس های ریه و... مورد استفاده قرار می‌گیرند و پس از ورود به ایران، با هماهنگی اداره کل تجهیزات پزشکی به انستیو پاستور و یا آزمایشگاه مرجع تحویل  خواهد شد.

شفیعی تاکید کرد: هدف از واردات این کیت‌ها، کاهش زمان غربالگری است تا علاوه بر ایجاد آرامش خاطر، از بستری شدن افراد غیر مبتلا به کرونا در بیمارستانها جلوگیری شود.

 به گفته وی، این کیت‌ها در عرض ۱۵ دقیقه، عدم ابتلا به کرونا را مشخص می‌کند.

وی تاکید کرد: این فعالیت‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت های بخش خصوصی تولیدکننده تجهیزات پزشکی انجام می‌شود.

کد خبر 488484 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار

به گزارش "ورزش سه"، رم گزینه خرید 15 میلیون یورویی برای رناتو سانچز، هافبک قرضی پاری سن ژرمن، که تا پایان ژوئن اعتبار دارد را فعال نخواهد کرد. هافبک سابق بنفیکا و بایرن مونیخ تابستان گذشته به‌صورت قرضی با بند خرید به جالوروسی پیوست که در صورت رعایت برخی شرایط، اجباری می‌شد.

با این حال، او در این فصل تنها هفت بازی در سری آ انجام داده، به علاوه پنج بازی دیگر در لیگ اروپا و در مجموع 260 دقیقه در زمین بوده است. به‌طور متوسط کمی بیش از 21 دقیقه در هر بازی.

طبق اعلام فابریتزیو رومانو، پاری سن ژرمن حالا به دنبال انتقال رناتو سانچس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 است. پاریسی‌ها مبلغ 10 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون یورو پاداش پرداخت کرده بودند تا او را از لیل در آگوست 2022 بخرند.

رناتو سانچز در آن زمان قراردادی پنج ساله با پاریس بست و هنوز سه سال دیگر تا پایان قراردادش در تابستان 2027 باقی مانده است.

لازم به ذکر است که رم تصمیم مشابهی نیز در مورد سردار گرفته و بند خرید 12.5 میلیون یورویی او را فعال نمی‌کند با این تفاوت که قصد دارد برای خرید سردار با لورکوزن وارد مذاکره شده و رقم کمتری هزینه کند.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی