Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی ایران به فدراسیون جهانی و کنفدراسیون کانوئینگ آسیا پیشنهاد داد رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در تایلند به تعویق بیفتد.

به گزارش ایسنا و به نقل ازفدراسیون قایقرانی، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره آسیا و اهمیت سلامت ورزشکاران در این قاره، فدراسیون قایقرانی ایران طی مکاتباتی با فدراسیون جهانی کانوئینگ و کنفدراسیون کانوئینگ آسیا پیشنهاد لغو و به تعویق افتادن رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در تایلند را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، در نامه نگاری خود با مسئولان آسیایی و جهانی با اشاره به اهمیت سلامت ورزشکاران و شرایط خاص قاره کهن پیشنهاد لغو و به تعویق افتادن مسابقات در تایلند را داده است. رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرده با توجه به اهمیت سلامت ورزشکاران و شرایط خاص در شرق آسیا به نفع قایقرانی آسیا است که رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک که قرار است فروردین ماه سال بعد در تایلند برگزار شود به زمان و مکان دیگری منتقل شود.

با این حال ملی پوشان قایقرانی ایران که در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک هستند با رعایت کامل نکات بهداشتی در اردو حضور دارند و تمریناتشان را انجام می دهند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قايقراني قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از ۱۰ استان و سه منطقه آزاد برگزار شد.

در پایان مسابقات تیم پالایش نفت بندرعباس با کسب ۱۷ نشان رنگارنگ قهرمان شد.

مسابقات در دو رده سنی آزاد و زیر ۱۸سال و در بخش های استقامت ۱۸کیلومتر، نیمه استقامت ۶ کیلومتر، سرعت ۲۰۰ متر و پدلینگ کار برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات با نظر مربیان تیم ملی به اردوی آماده سازی تیم ملی پدل برد دعوت می‌شوند. تیم ملی پدل برد آقایان و بانوان برای مسابقات جهانی دانمارک و آسیایی چین آماد می‌شود.

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی