Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@22:42:21 GMT

تعویق ۲ ماهه اعزام مشمولان سربازی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۲۲۸۸

ساعت 24-معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اعزام مشمولان سربازی تا ۲ ماه به تعویق افتاده است.

سردار حسن عراقی‌زاده معاون بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا نیروهای مسلح گفت: اعزام مشمولان سربازی تا دو ماه به تعویق افتاده و ابلاغ شده است تا تمام دوره‌های آموزشی سربازان به مدت حداقل دو ماه متوقف شود؛ یعنی مشمولان خدمت سربازی که قرار بود در روزهای آینده برای گذراندن دوره‌های آموزشی به پادگان‌های مربوطه اعزام شوند، اعزام آن‌ها تا اول اردیبهشت سال ۹۹ به تعویق افتاده است؛ اما آن‌هایی که چند روزی بیشتر به اتمام دوره‌های آموزشی آن‌ها باقی نمانده، تا اتمام دوره آموزشی البته با رعایت تمام نکات بهداشتی، در پادگان‌ها باقی می‌مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عراقی زاده اظهار کرد: یگان‌هایی هم که باید در محل مأموریت خود حضور داشته باشند، حضور آن‌ها در محل‌های خدمت ادامه خواهد داشت؛ چون برقراری امنیت کشور تعطیل‌بردار نیست.

وی افزود: همچنین بخشی از دانشگاه‌های نیروهای مسلح نیز هفته گذشته تعطیل شدند و بخش دیگری که هنوز تعطیل نشده‌اند، درباره وضعیت آن‌ها طی روزهای آینده در قرارگاه مقابله با ویروس کرونا ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی قرارگاه مبارزه با کرونا نیروهای مسلح تصریح کرد: به رده‌های تابعه نیروهای مسلح ابلاغ شده است تا افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، مثل جانبازان شیمیایی و بیماران قلبی و عروقی که در نیروهای مسلح حضور دارند، از حضور در محل کار خودداری کنند و به مرخصی بروند؛ البته این مرخصی جز مرخصی‌های استحقاقی سالیانه آن‌ها منظور نمی‌شود.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن و مواضع اصیل و انسان‌دوستانه آنها در خصوص مسئله فلسطین تقدیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای  اعلام کردند: از ملت برادر، یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن تقدیر می‌کنیم.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادهشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا

در این بیانیه آمده است با افتخار، راهپیمایی‌های بزرگ ملت یمن را که بیانگر اصیل و شجاع بودن آنها و تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام است، دنبال می‌کنیم.

این بیانیه افزود اعلام مرحله جدید عملیات نیروهای مسلح یمن و تاکید بر قطع خطوط کمک رسانی به رژیم صهیونیستی، عملی کردن این مواضع است.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند به تمام طیف‌های ملت یمن و گروه‌های مختلف آن و نیز به سید عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله درود می‌فرستیم.

در این بیانیه  آمده است از امت اسلام و ملت‌های عربی درخواست می‌کنیم از مواضع یمن که مواضع عملی و پیشرو در رویارویی با دشمنان و تهدیدهای اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به رفح به شمار می‌رود، حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی