Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: با بررسی‌های انجام شده، یک هزار و ۱۵۰ خانوار ساکن مناطق کوهرنگ، بازفت، میانکوه و منج نیازمند دریافت سبد غذایی بودند.

او، شناسایی، بررسی شرایط و امکانات موجود در مناطق محروم و بهبود وضعیت زندگی ساکنان این مناطق را از رویکرد‌های کمیته امداد بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک پور اضافه کرد: این سبد‌های غذایی شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، سویا و روغن مایع به ارزش سه میلیارد ریال است.

او ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال جهت خرید مواد غذایی برای دو هزار و ۲۲۹ کودک با عنوان طرح همسفره اختصاص یافت.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سبد غذایی کمیته امداد امام خمینی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در بازدید از یک طرح اشتغال زایی در سبزوار گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات با کمک دولت و مجلس است که امسال ۳۰ هت در این زمینه اختصاص یافته است.   بختیاری افزود: علاوه بر این، در استانداری‌ها نیز تسهیلاتی در اختیار استانداران است که ما از این مسئولان درخواست می‌کنیم در این زمینه به ما کمک کنند.   وی ادامه داد: علاوه بر مددجویانی که قانون مکلف کرده است برای آنها تسهیلاتی اختصاص یابد و دوره مهارتی را نیز فراگیرند، ما به افرادی تا دهک پنجم که نیازمند تسهیلات هستند، کمک خواهیم کرد.   نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امسال در مجلس برای اشتغال‌های خرد ۱۱۰ همت اختصاص یافته که ۳۰ همت برای کمیته امداد و ۲۰ همت نیز برای بهزیستی است.   عنابستانی افزود: بقیه نیز در اختیار صندوق‌های اشتغال استانداری هاست و ما امیدواریم طراحی خوبی برای این میزان تسهیلات انجام شود و شاهد اشتغال بیشتر و پایدارتر در کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی