Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت:در صورتی‌که مشکلات استان در مواجه با بیماری کرونا بیشتر شد، بیمارستان‌های دیگری برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی  در حاشیه برگزاری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: با کمال تاسف در زمانی که مردم به این اقلام نیاز جدی دارند و برای دریافت آن در مضیقه هستند و به داروخانه‌های مختلف مراجعه می‌کنند، مشاهده شده برخی از داروخانه‌ها بعضی از این اقلام را با قیمت‌های چندین برابر به مردم می فروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان گفت: بازرسانی از سوی اداره صمت و دادستانی اصفهان در محل کارخانه‌های تولید‌کننده اقلام بهداشتی مانند ماسک و الکل حضور یافته و بر روند توزیع این اقلام به منظور قرار گرفتن در دست مصرف کننده واقعی نظارت کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به فعالیت‌های کمیته‌های هفتگانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: در جلسه امشب بیشتر در خصوص فعالیت‌های دو کمیته سلامت و پشتیبانی بحث و گفتگو شد.

وی با اشاره به ضرورت پیش‌بینی بدترین وضعیت، ادامه داد: اگر چه فعلا در شرایط نامناسبی نیستیم ولی لازم است پیش‌بینی‌های لازم برای زمان بحرانی صورت گیرد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: در همین راستا در این جلسه پیش‌بینی شد در صورتی‌که مشکلات استان در مواجه با بیماری کرونا بیشتر شد، آمادگی لازم و بیمارستان‌های دیگری برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به کمبود ماسک و برخی مواد ضدعفونی کننده مانند الکل در دسترس مردم، گفت: در همین راستا قرار شد فردا کارخانجات تولید کننده این اقلام در استانداری دعوت شده و مشکلات آنها در ارتباط با افزایش تولید بررسی شود.

رضایی اظهار کرد: استانداری اصفهان با تمام توان از این شرکت‌ها در راستای تامین اقلام مورد نیاز مردم در زمینه بهداشت و درمان حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص کاشان نیز تصمیمات خوبی در خصوص توزیع مواد مورد نیاز این شهرستان مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده گرفته شد و علاوه بر این با هماهنگی دادگستری این شهرستان قرار شد برخی محصولات بهداشتی تولید شده در این شهرستان صرفا به مصرف خود شهرستان اختصاص یابد.

رضایی تاکید کرد: یک بیمارستان صحرایی از کرمان به کاشان منتقل شده و در این شهرستان مستقر می‌شود تا در صورت نیاز مردم شهرستان در مضیقه نباشند.

وی ادامه داد: لازم است به عنوان نماینده دولت در استان از زحمات کلیه کادر پزشکی و پیراپزشکی به ویژه پرستاران در این زمان تشکر کنم که مجاهدانه در سنگر خدمت‌رسانی حضور دارند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مردم نسبت به بیماری کرونا و وضعیت کنونی حساس باشند ولی نگران نباشند و با رعایت اصول بهداشتی برنامه زندگی روزانه خود را دنبال کنند.

وی گفت: همچنین در روزهای آینده اکیپ‌هایی از بسیج نسبت به ارائه بسته‌های آموزشی و بهداشتی به درب منازل اقدام خواهند کرد که چگونگی آن و اطلاع‌رسانی در این زمینه از طریق ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اعلام خواهند شد.

رضایی همچنین از مردم خواست از انجام سفرهای غیر ضروری و حضور در مجامع و مجالس غیر الزام آور و ازدحام در مراکز پر جمعیت پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: رعایت بهداشت فردی، شستشوی دست‌ها، لمس نکردن دهان، چشم‌ها و صورت به همراه توجه به توصیه‌های رسانه ملی در این خصوص می‌تواند در زمینه پیشگیری از این بیماری بسیار موثر باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان کرونا استاندار اصفهان بیماری کرونا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه شورای مدیریت بحران این شهرستان گفت: مطالعات ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری و پخش سیلاب شهرستان در دستور کار قرار گرفته و منابع طبیعی باید با کمک آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و مشارکت بخش صنعتی، این طرح‌ها را با هدف کنترل سیل اجرا کند.
منصور شیشه فروش عملکرد مدیریت بحران این شهرستان‌ها را در کنترل سیلاب هفته گذشته مطلوب دانست و افزود: آب منطقه‌ای شهرستان باید در خصوص ایمن سازی، اصلاح و ایجاد شیب مناسب کانال مهیار اقدام کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • هوای اصفهان و زرین شهر ناسالم برای گروه های حساس
  • با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ما با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان