Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف ۹۰ هزار ماسک و ۶۰۰ کارتن دستکش بهداشتی در انبارهای شهرستان ری به دلیل اخفاء و امتناع از فروش خبر داد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اعلام خبر کشف 90 هزار ماسک و 600 کارتن دستکش در انبارهای شهرستان ری اظهار داشت: با توجه شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز هموطنان به دستکش و ماسک بهداشتی اداره صمت شهرستان ری با همکاری اداره کل اطلاعات جنوب تهران،  اداره کل تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت اقدام به برگزاری گشت مشترکی از انبارهای سطح شهر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این بازدیدها بازرسان موفق به کشف 90 هزار ماسک و 600 کارتن دستکش بهداشتی شدند که صاحبان آنان اقدام به اخفاء و امتناع از فروش کرده بودند.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری بیان کرد: ارزش ریالی این محموله 2 میلیارد و 196 میلیون ریال بوده است که به‌ دلیل اخفاء و امتناع از فروش از سوی بازرسان شناسایی و جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه شد.

مواد ضدعفونی کننده کشف شده از داروخانه‌های بندرامام؛ رایگان بین مردم توزیع می‌شودیک میلیون دستکش بهداشتی احتکار شده در اصفهان کشف شد760 لیتر مایع ضدعفونی احتکار شده در شیراز کشف شد

احمدی همچنین افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی کشور کلیه ماسک‌ها و دستکش‌های بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت تحویل می‌شود تا جهت توزیع در مراکز درمانی و بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بازرسان این اداره به‌ صورت دوره‌ای انبارهای نگهداری کالا در سطح شهرستان را رصد می‌کنند خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای شهرستان ری کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌گیرد و 5 تیم بازرسی تا عادی‌سازی شرایط به بازرسی از داروخانه‌ها و انبارها به صورت مستمر جهت جلوگیری از احتکار وسایل بهداشتی می‌پردازند.

انتهای پیام/ 220/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انبارهای شهرستان ری دستکش بهداشتی کارتن دستکش هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی از میزبانی این استان از پرندگان مهاجر عبوری خبر داد.

محمد تقدیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرندگان مهاجر در راه بازگشت به عرض‌های شمالی کره زمین، مهمان شهرستان گرمه شدند. پرنده‌های مهاجر در آبگیرهای این شهرستان برای استراحت کوتاه و تجدید قوا فرود آمدند و ساکنان گرمه، با تماشای آنها، لحظاتی به‌یادماندنی را تجربه کردند.

وی ادامه داد: بارندگی‌های اخیر موجب شده بیشتر آب‌بندهای طبیعی و بندهای خاکی شهرستان میزبان گونه‌هایی مانند فلامینگو، باکلان، چنگر، اردک سرسبز، اردک سرحنائی، اکراس سیاه، خوتکا، اگرت، ابیا، فالاروپ گردن سرخ، کاکائی صورتی، چوب پا، آبچلیک پاسرخ، حواصیل، پاشلک، گاوچرانک، بوتیمار، سلیم طوقی کوچک باشند.

وی بیان کرد: در این مدت، کشاورزان و دوستداران حیات وحش چند گونه از پرندگانی را که به‌دلیل خستگی یا وزش باد شدید در استخرهای کشاورزی گیر کرده بودند، به این اداره تحویل دادند و آنها بعد از تیمار و نگهداری، در طبیعت رهاسازی شدند.

تقدیسی از کاهش تعداد گونه‌های پرندگان مهاجر در این استان خبر داد و گفت: به علت سرمای شدید در منطقه سیبری و آسیای میانه، هر سال تعداد زیادی از پرندگان آبزی و کنار آبزی به مناطق گرمسیرتر در عرض‌های جنوبی مهاجرت می‌کنند که یکی از این مناطق ایران است.

وی ادامه داد: خراسان شمالی به علت موقعیت ویژه زیستی و جغرافیایی، یکی از مکان‌هایی است که در پاییز و زمستان میزبان این پرندگان است. تعدادی از این پرنده‌ها زمستان‌گذران هستند و تمام دوره سرما را در این استان سپری می‌کنند و بعد از پایان سرما، وقتی شرایط برای ادامه حیات فراهم شد، به سرزمین اصلی خود باز می‌گردند.

وی بیان کرد: تعدادی از این پرنده‌ها عبوری‌اند و یک دوره ۱۰ تا ۱۵ روزه را در زیستگاه‌های این استان سپری می‌کنند و بعد از اینکه تجدید قوا کردند به سرزمین‌های دیگر مهاجرت می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل محیط زیست خراسان شمالی اظهار کرد: در سرشماری سال ۱۴۰۱ در ۱۰ سایت این استان ۲۳ گونه با جمعیت ۵۵۴۱ قطعه شناسایی شدند. بیشترین فراوانی در گونه اردک سرسبز، باکلان کوچک، خوتکا، چنگر معمولی دیده شد. کمترین گونه مشاهده‌شده در سال گذشته آنقوت، بوتیمار، لک‌لک سیاه بود.

وی با اشاره به اینکه تعداد گونه‌های مشاهده‌شده در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ کمتر بود، گفت: در دو سال گذشته ۲۵ گونه با ۶۰۰۰ قطعه پرنده مهاجر در این استان دیده شده‌اند.

وی تاکید کرد: خشکسالی، نبود مدیریت صحیح منابع آبی، ورود سموم کشاورزی به منابع آبی و تغییر اقلیم دلایل اصلی کاهش گونه‌های این پرنده‌ها بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است