Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اروند به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، رضا صلبوخی در جلسه ستاد مبارزه و پیشگیری از کرونا ویروس جدید که بررسی نیازهای ضروری مردم در شرایط کنونی را با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، معاونین و مدیران این سازمان در دستور کار خود قرار داد؛ امکانات سایت صنعتی منطقه را در خدمت ستاد مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بررسی امکانات و توانمندی هایی که از ظرفیت های موجود واحدهای تولیدی و صنعتی واقع در سایت های صنعتی منطقه می توان استفاده کرد، توضیح داد: کارخانجات الکل سازی جوابگوی نیازهای بهداشتی مردم هستند و از این بابت هیچ مشکلی در تولید نداریم همچنین اختصاص ماشین های آتشنشانی جهت ضدعفونی کردن نقاط پر تردد شهرهای آبادان و خرمشهر از جمله اقدامات سایت صنعتی منطقه آزاد اروند است که در اختیار ستاد مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفته تا به کمک شهرداری ها جهت گندزدایی و شستوشوی معابر پرتردد، بروند.

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: با توجه به توانمندی و ظرفیتی که در سایت صنعتی منطقه وجود دارد، یک خودرو آمبولانس نیز در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان جهت جابجایی بیماران در این روزهای بحرانی قرار داده ایم.

وی در آخر وجود کارخانجات تولیدی در راستای رفع نیازهای فوری منطقه را نسبت به دیگر استان ها و شهرستان ها، یک امکان دانست.

46

کد خبر 1359494

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان ستاد مبارزه و پیشگیری سایت صنعتی منطقه منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم

مریم نوری بالانجی مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سال گذشته ارزش سرمایه‌گذاری حوزه شیلات و آبزی پروری قشم ۱۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ارزش تولیدات واقعی پرورش ماهی در قفس به ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال رسید.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به افزایش ۲۰۸ درصدی ارزش سرمایه‌گذاری پرورش میگو هم گفت: حجم تولیدات واقعی این محصول غذایی نیز به دو هزار و ۱۸۰ تُن در سال رسید که رشد ۴۵ درصدی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • عشق معلمی دَربیابان
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • بارش باران در اروند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد