Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@03:14:15 GMT

بازنگری و هدفمند سازی وام‌های دانشجویی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۳۰۴۱

بازنگری و هدفمند سازی وام‌های دانشجویی

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از بازنگری و هدفمند سازی وام های دانشجویی خبر داد و گفت: با اجرای طرح تجمیع وام های دانشجویی، این وام‌ها بازنگری و هدفمند می شوند.

به گزارش ایسنا، دکتر ناصر مطیعی ضمن بیان این مطلب از تدوین طرح بازنگری وام های دانشجویی و تجمیع این وام‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ نوع وام داریم که با اجرای این طرح تعداد آنها به ۵ تا ۶ نوع وام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اجرای طرح تجمیع وام‌های دانشجویی و بازنگری در رویه‌های پرداخت و بازپرداخت وام‌ها نیز تاکید کرد: بررسی ابعاد مختلف طرح تجمیع وام‌های دانشجویی هنوز به اتمام نرسیده و پس از نهایی شدن و اخذ تائیدیه های لازم برای اجرا ابلاغ خواهد شد. در واقع این اقدام به منزله ی حذف وام های دانشجویی نیست، بلکه در راستای تسهیل و تسریع در پرداخت وام ها و تلاش برای حمایت بیشتر از دانشجویان، این طرح اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، دکترمطیعی در پایان یادآور شد: تا زمان نهایی شدن طرح و طی مراحل قانونی، پرداخت وام بر مبنای همان روال قبلی استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وام های دانشجویی رییس صندوق رفاه دانشجویان وام های دانشجویی وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اقشار مختلف مردم گیلان به ویژه دانشجویان مانند مردم دیگر استان‌ها، حمایت خود را از برگزاری جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

دانشجویان با تمسخر مفهوم «آزادی بیان» در کشورهای غربی ، به خبرنگار صدا و سیما گفتند: چرا مسئولان این کشورها به دانشجویان اجازه نمی دهند که اعتراض خود را به اعمال ددمنشانه و وحشیانه نظامیان صهیونیستی در مقابل مردم بی دفاع غزه بیان کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی