Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مدیر مجتمع فولاد سبا ضمن اعلام این خبر و با قدردانی از عملکرد کارکنان این مجتمع گفت: این رکورد نسبت‌به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱.۷ درصدی داشته است.

مصطفی عطایی‌پور خاطرنشان کرد: از این میزان تولید حدود ۸۰ درصد آن مربوط به ورق‌های ضخامت ۲ میلی‌متر با کیفیت مطلوب است که یکی از محصولات پرکاربرد در تولید لوله و پروفیل در کشور به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که در سال گذشته، تولید در مجتمع فولاد سبا یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۶۰۰ تن بوده است گفت: رکورد جدید علی‌رغم محدودیت‌های زیاد در تأمین مواد اولیه، قطعات و متریال مصرفی باکیفیت در کلیۀ خطوط تولید به دست آمد.

مدیر مجتمع فولاد سبا تلاش حداکثری مدیریت و کارکنان این مجتمع، تأمین حداکثری مواد اولیه و قطعات، بهره‌گیری از تجارب ارزشمند گذشته، افزایش سرعت تولید در خطوط مختلف تولید ازجمله فولادسازی، ریخته‌گری و نورد گرم و همچنین از کاهش توقفات اضطراری و افزایش کیفیت آهن اسفنجی تولیدشده در این مجتمع را مهم‌ترین دلایل ثبت این رکورد دانست.

عطایی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود از آماده‌سازی فعالیت‌های نوسازی اتوماسیون نورد گرم و ریخته‌گری و همچنین از آماده‌سازی عملیات نصب قفسۀ هفتم نورد گرم سبا در آیندۀ نزدیک خبر داد.
وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش کارکنان و حمایت‌های مدیریت ارشد فولاد مبارکه اظهار امیدواری کرد در ادامۀ این روند موفقیت‌آمیز همچنان شاهد تثبیت شرایط موجود خطوط تولید و دستیابی به اهداف از پیش تعیین‌شده در مجتمع فولاد سبا باشیم.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rer خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان مجتمع فولاد سبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان گفت: ۱۰۷ طرح در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است.      او افزود: با اجرای این طرح ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد.      دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.      او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ طرح این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید.    عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق