Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:27:57 GMT

توزیع نهال رایگان در بوستان‌های منطقه ۳ تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۳۲۹۷

توزیع نهال رایگان در بوستان‌های منطقه ۳ تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: شهروندان از ۱۵ اسفند ماه می‌توانند با مراجعه به بوستان‌های بهشت مادران، شریعتی، ملت، آفتاب، زرگنده، اقاقیا، پایداری، صبا، سهیل نهال درختان مثمر و غیر مثمر دریافت نمایند.

به گفته وی، همانند سنوات گذشته، با درخواست و تماس شهروندان با شماره تلفن ۱۳۷، کاشت خانه به خانه در منازل آنها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه سه اذعان داشت: در این طرح نهال گوجه، گلابی، خرمالو، هلو، انواع آلو، زالزالک و … از خانواده درختان مثمر و سرو و کاج از مجموعه درختان غیر مثمر در بوستان‌ها و منازل شهروندان کاشته خواهد شد.

کد خبر 4867880

منبع: مهر

کلیدواژه: توزیع نهال شهرداری منطقه 9 تهران هفته درختکاری ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران انتخابات 98 شهر تهران دستگیری سارق تعطیلی مدارس تعزیرات حکومتی آموزش مکمل محسن حاجی میرزایی قوه قضاییه آلودگی هوا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • آسمان‌خراش‌ها؛ قاتل یا ناجی شهرها؟
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری