Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دیدار رئال مادرید و بارسلونا موسوم به الکلاسیکو شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد. رئال در این مسابقه موفق شد ضمن بسته نگه داشتن دروازه‌اش توسط وینیسیوس جونیور و ماریانو دیاز به گل برسد تا میهمانش را با دو گل بدرقه کند.

روزنامه‌های اسپانیایی چاپ صبح امروز واکنش‌های متفاوتی به شکست یاران لیونل مسی در خانه کهکشانی‌ها داشته اند:

روزنامه مارکا که نزدیک به باشگاه رئال مادرید شناخته می‌شود با خوشحالی بعد از گل سرخیو راموس را به عنوان عکس اصلی صفحه اولش انتخاب کرد و از تیتر "برنابئو دیوانه" استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه اسپورت از ایالات کاتالان تعجب آنتوان گریزمان فرانسوی را به عنوان عکس صفحه اول انتخاب کرده و از تیتر "متاسفم الکلاسیکو" استفاده کرد.

مهار دیدنی تیبو کورتوا در دوئل با مارتین بریتویت عکس یک روزنامه موندودیپورتیوو است. تیتر یک این روزنامه "ببخشید بارسلونا" است.

روزنامه آس هم عکسی مشابه با روزنامه مارکا را روی جلد برده و از تیتر "با قلب" استفاده کرده تا نشان بدهد شاگردان زیدان الدین زیدان در بازی خانگی با احساسات فراوان حریفشان را شکست داده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسپانیا بارسلونا رئال مادرید قلب روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت

روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی شنبه ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد