Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-27@14:18:09 GMT

ارتفاع نیم متری برف در محورهای هراز و کندوان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۳۸۵۲

محمدرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر میزان ارتفاع بارش برف از بامداد دوشنبه تاکنون را در ارتفاعات رامسر بین چهار تا ۲۷ سانتی متر، محور کندوان محدوده پل زنگوله تا تونل بین ۳۵ تا ۵۰ سانتی متر اعلام کرد.

وی افزود: همچنین در ارتفاعات مرزن آباد و کلاردشت بین ۱۰ تا ۳۰ سانتی متر، محور کجور ۵ سانتی متر، محور سوادکوه ۲۵ سانتی متر و محور کیاسر ۵ سانتی متر برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه براثر نفوذ سامانه سرد بارشی دمای هوای استان بین هشت تا ۱۵ درجه کاهش یافته است، ادامه داد: بارش برف در ارتفاعات، بارش باران در ساحل و جلگه، وزش باد، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای از پیامدهای ساماندهی بارشی سرد است.

رضوی ادامه داد: بیشینه ارتفاع موج در نزدیک ساحل تا ۳.۵ متر و دور از ساحل ۴.۵ متر برآورد می‌شود و وضعیت دریا برای فعالیت‌های دریایی و دریانوردان مناسب نیست.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: سانتی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

کد خبر 6088862

دیگر خبرها

  • محور کندوان یکطرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال