Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:46:01 GMT

ارتش نسبت به ریشه کن کردن «کرونا» حالت تهاجمی دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۳۹۱۴

ارتش نسبت به ریشه کن کردن «کرونا» حالت تهاجمی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از خط‌های تولید ماسک و لباس‌های حفاظتی گفت: پس از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در ارتش، علاوه بر تولید ماسک و لباس‌های حفاظتی، برخی از تجهیزات خودرویی را بلافاصله با تغیر کاربری به تجهیزات ضد عفونی و مه پاش تبدیل کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت خوبی در تولید تجهیزات برای مقابله با ویروس کرونا داریم افزود: کارگاه‌های مختلفی را در سطح کشور در استان‌های کرمانشاه، ایلام، تهران، گلستان و خوزستان دایر کرده‌ایم تا پاسخگوی یگان‌های نیروی زمینی ارتش، بیمارستان‌ها و حتی در آینده بتوانیم در اختیار مکان‌های عمومی نیز ارسال کنیم، در این کارگاه نیز روزانه به صورت شبانه روزی تعداد ۱۰ هزار ماسک و لباس حفاظتی تولید می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در ارتش، گفت: این قرارگاه قابلیت‌های مطلوبی در حوزه پیشگیری و همچنین ضدعفونی کردن اماکن و معابر شهری را دارد، از روز گذشته در تمامی قرارگاه‌های نیروی زمینی ارتش این قرارگاه شروع به فعالیت کرد و در چندین استان با حضور در اماکن عمومی آغاز به ضد عفونی و مه پاشی کرده است.

امیر حیدری تاکید کرد: قرارگاه مبارزه با ویروس منحوس کرونا در دو نوبت، بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس را ضد عفونی کرده است، علاوه بر این مکان مقدس بخش‌های مختلفی از اماکن عمومی مشهد را نیز ضد عفونی کرد و این روند ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ارتش با وزارت بهداشت همکاری دارد؟، اظهار داشت: ما مرتب با مسئولان وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی در ارتباط هستیم، امروز نیز در تماس تلفنی با استاندار قم از اعزام کادر پزشکی مجرب به بیمارستان‌های قم صحبت شد که ان شاالله در صورت نیاز این موضوع نیز انجام خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش حالت تهاجمی نسبت به ریشه کن کردن ویروس کرونا دارد و تمام تجهیزات خود را پای کار خواهد آورد، گفت: ارتش در کنار مردم است و یک بار دیگر شعار ارتش فدای ملت را به منصه ظهور خواهد رساند.

کد خبر 4867915 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش امیر حیدری ویروس کرونا انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور ایران هیئت دولت وزارت کشور لایحه بودجه 99 حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی عباسعلی کدخدایی وزارت بهداشت اسحاق جهانگیری نیروی زمینی ارتش ویروس کرونا ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»

دیگر خبرها

  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!