Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در نشست فوق العاده کمیته پدافند غیرعامل مهمترین تدابیر بازدارنده و تمهیدات مراقبتی دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا (کووید ۱۹) را در استان تشریح کرد. تاریخ انتشار: 13:41 - 12 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۱۰۲

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در نشست فوق العاده کمیته پدافند غیرعامل مهمترین تدابیر بازدارنده و تمهیدات مراقبتی دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا (کووید ۱۹) را در استان تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه فوق العاده کمیته پدافند غیرعامل دادگستری در حالی برگزار شد که بررسی مهمترین تدابیر و راهکار‌های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و مقابله با آن از اصلی‌ترین محور‌های مورد بحث در این نشست بود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به اهمیت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا ویروس از اتخاذ تدابیر ویژه و اجرای تمهیدات مراقبتی و برنامه‌های بازدارنده و پیشگیرانه مجموعه قضایی استان و سازمان‌های تابعه در ابعاد مختلف فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و ... خبر داد.

بیشتر بخوانید:

رییس قوه قضاییه خطاب به دادستان‌ها: به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنید/سلامت مردم قابل معامله و مسامحه نیست

جعفری با اشاره به نقش و کارکرد هر یک از کارگروه‌های پنجگانه متشکل در ذیل کمیته پدافند غیرعامل دادگستری کل استان و تشریح وظایف قانونی محول به این کارگروه‌ها تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد کارگروه‌های فرهنگی و امنیت روانی آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را با کمک کارگروه منابع انسانی و فناوری اطلاعات در دستور کار قرار دهد و کارگروه پشتیبانی نیز اقلام آموزشی را در کلیه حوزه‌های قضائی استان به طور متناسب و مطلوب تکثیر و توزیع نمایند.

این مقام قضایی درباره رصد اطلاعات و پایش اخبار مربوط به کرونا ویروس در استان خاطرنشان کرد: ابزار شناخت از مصادیق ابتلاء یا مشکوک به بیماری می‌تواند در کنترل و اعمال مراقبت‌های لازم نقش سازنده ایفاء نماید که در همین راستا مقرر گردید مدیریت روابط عمومی و ارتباطات کلیه اخبار و رویداد‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا را از حوزه‌های قضائی استان جمع آوری و جهت اتخاذ تصمیم مقتضی در اختیار کارگروه فرهنگی دهد.

وی با بیان اینکه آموزش نیرو‌های خدماتی و نظافت و گندزدایی محیط کار از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود، گفت: کنترل افراد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا (کووید ۱۹) در ورودی دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه و نیز در مبادی ورودی و خروجی استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در اولویت و دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرونا دادگستری خراسان شمالی کمیته پدافند غیرعامل سازمان های تابعه خراسان شمالی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان