Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@10:12:34 GMT

آمار کرونا در ایران به ۱۵۰۱ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۴۱۱۱

آمار کرونا در ایران به ۱۵۰۱ نفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی بعد از ظهر دوشنبه در پایان جلسه بررسی وضعیت کرونا در کشور، با اشاره به ۹۷۸ مورد ابتلاء به کرونا تا روز گذشته، گفت: آمار کرونا تا ظهر دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸، با مورد جدید، به رسید.

وی همچنین با اشاره به ۵۴ مورد فوتی تا روز گذشته در کشور، افزود: آمار فوتی‌ها نیز با ۱۲ مورد افزایش به ۶۶ مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4867211

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا کیانوش جهانپور وزارت بهداشت ویروس کرونا وزارت بهداشت کیانوش جهانپور سعید نمکی ماسک طبی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیماری های واگیر سلامت مردان بیماری عفونی بیمارستان تجهیزات پزشکی دیابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آمارهای مرکز آمار کشور نشان می‌دهد که استان سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور محسوب می‌شود. نرخ تورم ماهانه این استان در آمار اعلامی ۳.۶ درصد و نرخ تورم سالانه ۳۶.۳ درصد اعلام شده است.

استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تعامل خوب بین کبه، تولیدکنندگان، مسئولان و مردم در استان باعث شده تا سمنان یکی از کمترین میزان تورم‌ها را در کشورمان داشته باشد، گفت: در زمینه تورم سمنان در زمره پنج استان آخر است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه نرخ تورم سالانه استان طبق اعلام مرکز آمار کشور ۳۶.۳ درصد است، تاکید کرد: تنها چهار استان کشور مانند سیستان و بلوچستان، تهران، بوشهر و زنجان دارای تورمی کمتر هستند.

وی با بیان اینکه تورم خوراکی‌ها در استان سمنان ۳۲.۸ درصد بوده است، تاکید کرد: در این شاخص سمنان بعد از استان قزوین دارای دومین استان با کمترین میزان تورم خوراکی و آشامیدنی است.

استاندار سمنان گفت: تورم غیرخوراکی ها و خدماتی‌ها هم در استان سمنان ۳۹.۲ درصد از سوی مرکز آمار کشور اعلام شده در صورتی که میانگین کشوری نزدیک بیش از ۴۰ درصد است.

کد خبر 6097769

دیگر خبرها

  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • هواشناسی ایران/ تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور