Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:00:56 GMT

اثر برخورد با محتکران برای مردم ملموس باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۴۷۸۰

اثر برخورد با محتکران برای مردم ملموس باشد

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا به دادستان‌ها برای مقابله با محتکران گفت: برخورد با محتکران باید به‌گونه‌ای باشد که مردم ثمره آن را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به احتکار لوازم بهداشتی توسط عده‌ای از سودجویان گفت: در هر زمانی که کشور در شرایط خاصی قرار می‌گیرد، عده‌ای سودجو برای احتکار لوازم موردنیاز مردم شرایط را برای آحاد جامعه سخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز که جامعه درگیر بیماری کرونا شده بار دیگر همین سودجویان با احتکار لوازم بهداشتی موجبات سختی بیشتر و نارضایتی مردم را فراهم آورده‌اند و در این شرایط هم متأسفانه سختی‌هایی را بر مردم تحمیل کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه باید قاطعانه با این گونه افراد که منافع فردی خود را بر منافع جمعی و منافع ملی ترجیح می‌دهند برخورد کند و این برخورد به گونه‌ای باشد که عبرت‌آموز و بازدارنده باشد و ما در شرایط مشابه شاهد تکرار این گونه اتفاقات تلخ در کشور نباشیم.

علیرضا بیگی با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا به دادستان‌های کل کشور برای مقابله با محتکران خاطرنشان کرد: این اقدام رئیس دستگاه قضا قابل تقدیر است اما برخورد با محتکران باید طوری باشد که مردم ثمره آن را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند و لوازم بهداشتی همچون ماسک و... به سهولت و با قیمت مناسب به دست آنها برسد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش همه‌جانبه ملت ایران از این شرایط خاص نیز بتوانند با کمترین هزینه هر چه ‌سریع‌تر عبور کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تبریز مجلس قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان لرستان: یکی از گونه‌های با ارزش و نادر پلنگ ایرانی توسط عکاسان حیات‌وحش در زیستگاه‌ها مشاهده و ثبت شد.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • مطهره گونه‌ای بازداشت شد
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • لوازم یدکی رنو
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • فیلم/ مشاهده گونه نادر پلنگ سایبان در لرستان
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است