Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:11:37 GMT

مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس چگونه مدیرعامل پیکان شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۴۸۸۴

مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس چگونه مدیرعامل پیکان شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی که مدیریت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشت و تیم تحت مدیریت وی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، پس از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها از مسئولیتش کنار گذاشته شد تا به این قانون احترام بگذارد.

گرشاسبی اما چند ماه بعد به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه دولتی پیکان انتخاب شد و پس از چند ماه فعالیت در این مسئولیت، امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان مدیرعامل پیکان جانشین محمود شیعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتخاب گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان این پرسش مطرح می شود که چطور وی برای فعالیت در باشگاه پرسپولیس بازنشسته بود اما حالا برای مدیرعامل باشگاه پیکان بازنشسته نیست؟

آیا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها فقط برای باشگاه پرسپولیس اجرا می شود و برای سایر باشگاه های دولتی آزاد است؟ اگر باشگاه پیکان هم از بودجه دولتی ارتزاق می کند، پس گرشاسبی چگونه توانسته با وجود بازنشسته بودن مدیرعامل شود؟

آیا می شود یک قانون واحد را دو تفسیر داشت؟ آیا گرشاسبی در حالت عادی و قانونی مدیرعامل پیکان شده است؟ سوالات در این مورد زیاد است اما به نظر می رسد وی با استفاده از موارد قانونی مدیرعامل نشده و عوامل دیگری در این مورد دخیل بوده است.

این در حالی است که در هیات مدیره باشگاه پیکان افراد بازنشسته دیگری هم حضور دارند.

کد خبر 4868080

منبع: مهر

کلیدواژه: حمیدرضا گرشاسبی باشگاه پرسپولیس باشگاه پیکان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان کاراته لیگ جهانی کاراته وان والیبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • جاساز تریاک در پیکان