Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد شهرستان رودبار وابسته به پارک علم و فناوری گیلان، اقدام به تولید و توزیع یک تن محلول ضدعفونی کننده به‌صورت رایگان برای استفاده بیمارستان‌های استان کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، با توجه به شیوع بیماری کوید- ۱۹ و کمیاب شدن محلول‌های ضدعفونی کننده، محمد مستوفی مدیر عامل شرکت آرامیس هنر پارسی یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد شهرستان رودبار اقدام به تولید و توزیع یک تن محلول ضدعفونی کننده به‌صورت رایگان برای استفاده بیمارستان‌های استان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، هم‌اکنون این محموله در اختیار بیمارستان‌های استان قرار گرفته است.

فراخوان شناسایی و حمایت از شرکت‌های تولید کننده، دارای طرح‌های مقابله با ویروس کرونا

با توجه به شیوع بیماری کرونا (covid-۱۹) در سطح کشور و لزوم اقدام همه جانبه در راستای مقابله با آن، صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان که دارای طرح‌هایی در این زمینه هستند، حمایت مالی به عمل آورد.

صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان گیلان به عنوان نماینده صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، تیمی را جهت تسریع و تسهیل این فرآیند و همچنین ارائه حمایت‌های فوری و مستقل تشکیل داده است که متقاضیان می‌توانند از طریق رایانامه covid۱۹team@gilanfund.ir ضمن مکاتبه و ارسال طرح و درخواست، وضعیت پرونده خود را پی‌گیری نمایند.

صندوق نوآوری و شکوفایی، در نظر دارد با هدف کمک به مقابله با بیماری کرونا از طرح‌های مرتبط اعم از ساخت کیت‌های تشخیص، مواد ضد عفونی کننده، دستگاه‌های ضد عفونی کننده، ماسک، داروهای موثر در کنترل عوارض بیماری، سامانه‌های نرم افزاری مرتبط با پایش، اطلاع رسانی و کنترل بیماری، مدل سازی و شبیه‌سازی‌های نرم افزاری و نظایر آن حمایت کند.

این فراخوان با هدف شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند زمینه‌سازی برای رفع نیازهای کشور به منظور کمک سریع به تشخیص این بیماری در بین مردم و جلوگیری از شیوع آن است که در قالب تسهیلات ارزان قیمت صورت می پذیرد.

این حمایت از فعالیت‌های نظیر نمونه سازی، سرمایه در گردش برای تولید و نیز راه‌اندازی خطوط تولید جدید با افزاش ظرفیت خطوط قبلی صورت می‌گیرد.

همچنین این تقاضاها به‌صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و به صورت مستقیم یا از طریق صندوق‌های پژوهش و فناوری در اسرع وقت پرداخت می‌شود.

شرکت‌های تولیدی یا دانش بنیان که دارای سابقه و تجربه تولید هستند و در این مقطع زمانی نیاز به تامین مالی برای افزایش تولید و ایجاد خطوط جدید دارند، می‌توانند در خواست خود را به صندوق نوآوری و شکوفایی ارسال نمایند.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند در خواست خود را به رایانامه covid۱۹@inif.ir ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۲۱۷۰۱۱۸ و یا ۴۲۱۷۰۶۱۱ تماس حاصل نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان پارک علم و فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات با هدف تامین مالی شرکت‌های صادراتی در صنایع پیشرفته به امضا رسید.

سمانه توکلی مدیر بازاریابی و امور مشتریان صندوق ضمانت صادرات در مراسم این تفام‌نامه که امروز در محل نمایشگاه اکسپو برگزار شد، گفت: مشارکت در زمینه تعریف مدل‌های جدید حمایتی و تامین مالی با محوریت صادرات و صدور ضمانتنامه‌های مشترک جهت حمایت از شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته از اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و وثایق ترجیحی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری در زمینه اعتبارسنجی شرکت‌ها از اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.
توکلی عنوان کرد: همچنین تسهیل ارائه خدمات هر دو صندوق به ذی‌نفعان فعال در زمینه صادرات و صنایع پیشرفته در اولویت برنامه‌های امسال هر دو مجموعه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه انتقال دانش فنی و تبادل تجارب و اطلاعات در ارزیابی ریسک و توسعه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی، مشارکت در تامین مالی طرح‌های صادراتی با نرخ ترجیحی و حمایتی و هدایت جامعه هدف صنایع پیشرفته بالقوه به استفاده از ظرفیت‌های بیمه‌ای و ضمانت‌نامه‌ای صندوق ضمانت صادرات برای شرکت‌های صادراتی از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد