Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت ایلام از پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف در شهر ایلام خبر داد.

«عزت الله عبدخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: این واحدها شامل  ابزارفروشی، سوپرمارکت، داروخانه و لوازم تحریر بوده است.

 

وی تصریح کرد: این چهار واحد صنفی به دلیل گرانفروشی، سوء استفاده از موقعیت کنونی بازار و عدم عرضه کالا با حضور معاون دادستان، مدیر کل تعزیرات حکومتی و سایر سازمان های مرتبط پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدخانی یادآور شد: تعداد ۲ واحد داروخانه و ابزارفروشی دیگر هم جهت تشکیل پرونده به معاونت بازرسی دعوت شده و به زودی برابر قانون با آنان نیز برخورد می شود.

 

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت ایلام خاطرنشان کرد: مردم مطمئن باشند که متخلفین در هر صنف و جایگاهی در امان نبوده و با محرز شدن هرگونه تخلف احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم عرضه کالا و... شدیدا با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: پلمپ داروخانه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رشنوادی اظهار داشت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.   وی افزود: دارندگان مجوز‌های کاغذی با استفاده از کد ملی صنفی یا شماره همراهی که به نام آن واحد صنفی درج شده می‌توانند به راحتی شناسه یکتا بگیرند.   مدیر کل امور اقتصاد و دارای استان ایلام اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.   بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.    

دیگر خبرها

  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد