Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمود ترفع درباره ضدعفونی کردن اتوبوس‌های پایتخت گفت: نمایندگان مراکز بهداشت جهت کنترل مواد مصرفی و فرایند عملیات ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها در توقفگاه‌های شرکت واحد مستقر هستند.

وی با رد ادعاهایی که در فضای مجازی مبنی بر استفاده از جوهر نمک برای ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها مطرح شده است، اعلام کرد: برای این مجموعه توجه به حفظ سلامت کارکنان خدوم خود و شهروندان از هر اولویتی بالاتر و مهم تر است و از مردم فهیم تهران درخواست کرد به شایعاتی که این روزها توسط افراد فرصت طلب، جویای نام و احیاناً افرادی که قصد تشویش اذهان و برهم زدن نظم عمومی را دارند توجه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران رد ادعای استفاده از جوهر نمک محمود ترفع ضدعفونی کردن اتوبوس‌های پایتخت فرایند عملیات ضد عفونی کردن جوهر نمک برای ضد عفونی کردن اتوبوس‌ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمود ترفع ضدعفونی کردن اتوبوس های پایتخت ضد عفونی کردن اتوبوس جوهر نمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • ChatGPT در تشخیص آبسه مغزی شکست خورد
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم