Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  «نماینده»  ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران، درباره اینکه آیا در زمان آلودگی هوا ابتلا به کرونا بیشتر می‌شود و شورای شهر چه اقدامی برای این مشکل طی روزهای اخیر انجام داده است، گفت: کرونا بیماری جدیدی است و تا زمانی که رفتارها و شیوه نشرش به صورت استاندارد تهیه شود، زمان‌ خواهد برد.

وی افزود: نمی‌توان دقیق اعلام کرد چه زمانی کرونا تشدید می‌شود ولی رعایت بهداشت فردی امری ضروری و ثابت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: خوشبختانه امروز وضعیت جوی مساعد بود و هوای تهران به دلیل بارندگی پاک شد. ولی روزهای گذشته هوای تهران ناسالم بود و وزارت نیرو باید دلیل آلودگی هوا طی روزهای اخیر را اعلام کند.  

خداکرمی گفت:‌کارخانه صنایع اطراف تهران باید نظارت بیشتری از سوی وزارت صنعت و نیرو شود و اگر مازوت استفاده می‌کنند جلوی آن گرفته شود.  

وی در مورد کمبود مواد ضد عفونی در پایتخت گفت: در روزهای گذشته کمبود داشتیم که احتکار مواد ضد عفونی و شوینده د لیل کمبودها بود. خوشبختانه از امروز توزیع مواد ضد عفونی کننده برای حمل و نقل عمومی توزیع می‌شود.

رئیس کمیته سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شرم آور است در شرایط کنونی برخ این مواد را احتکار می‌کند. انتشار ویروس کرونا لحظه به لحظه است و این احتکار می‌تواند عامل مرگ افراد شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آلودگی هوا شورای شهر نماینده مواد ضد عفونی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق