Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@12:28:03 GMT

حدود سه تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۱۵۹۴۰

حدود سه تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 2 تن و 956 کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری سنگین پلیس با قاچاقچیان در شهرستان خاش کشف و سه نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند قاچاق موادمخدر از مناطق مرزی سراوان به این شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح شب گذشته 2خودروی وانت تویوتا و یک خودروی پژو 405 متعلق به اعضای این باند را در محدوده یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت ماموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.
وی عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودروها به سمت بیایان‌های اطراف متواری که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران سه نفر از آنان دستگیر شدند.
سردار قنبری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان، 2 تن و 956کیلو و 430 گرم انواع مواد افیونی، شامل یک تن 492 کیلوگرم مرفین، یک تن و 442 کیلو و 430گرم تریاک و 22 کیلوگرم شیشه به همراه سه قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.
وی با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موادمخدر خاش کشف پلیس مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۱۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا

به گزارش تابناک، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یکی از واحدهای تولیدی فعال در زمینه فرآوری کشمش در شهر شال، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نگهبان شرکت در اظهارات خود به ورود سارقان و ضرب و جرح توسط آن‌ها اشاره کرده بود، افزود: سارقان پس از ضرب و جرح نگهبان مقادیر قابل توجهی کشمش، تجهیزات و لوازم شرکت را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران در بررسی‌های تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ‌هایی از دست داشتن ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به‌دست آورده و با هماهنگی قضائی، فعالیت‌های آنان را تحت نظر گرفتند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: هر ۲ متهم در حالی که قصد فروش ۵۰۰ کیلو از کشمش‌های سرقتی را داشتند در اقدامی غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شده و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی ۲ عضو دیگر باند اعتراف کرده‌اند، گفت: ۲ سارق دیگر در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و حدود هزار و ۴۳۰ کیلوگرم کشمش و بخش قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران